Hvordan irettesetter dere barna?

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Adrian er helt umulig..Han bare ler når jeg sier nei og vist jeg tar han vekk hyler han og legger seg flat også går han bort igjen og gjør det samme han ikke hadde lov til.
Også hyler han plutselig og slå meg og synes det er kjempe gøy..Hva skal jeg gjøre for å få han til og forstå at det ikke er lov?
Har gått ned pøå hans nivå og sagt "nei det er ikke lov" osv,men han bare vrir vekk da..

Spørs om jeg får adrian til og gjøre det..Han kommer bare til og gå av og løpe ut igjen..hehe.

ORIGINAL: FrøkenBast

Jeg har faktisk begynt å overse han når han prøver å terge, det er kjedelig når jeg ikke gir han respons, så da pleier han å slutte.
Når jeg ikke overser han så fortsetter han i evigheter
Okey. Det kan sikkert funke.. Han virker hvertfall ikke som han forstår nå jeg sier nei,

Si nei det får du ikke lov til oxo ser du hva som skjer, om han gjør det igjen ville jeg sagt nei med en litt strengere stemme...og om han fortsatt ikke hører ville sagt strengt nei også tatt han vekk, legger han seg ned å begynner å hyle så overse han!!!
Det er ikke moro for han i lengden og han vil mulig stoppe med det å finne noe annet å gjøre...
Kanskje du må avlede han med noe ;)

et stort problem er at lona stikker av ...eller av stikker sin veg,

så pleier å forklare henne hva og hvor  vi skal og da stikker hun som regel andre vei og da sier jeg at jeg og moritz går nå ,og at hu får ha det bra.., da kommer hu raskt......jeg er dritt dårlig på forklare ved skriving da

ORIGINAL: Becca

Si nei det får du ikke lov til oxo ser du hva som skjer, om han gjør det igjen ville jeg sagt nei med en litt strengere stemme...og om han fortsatt ikke hører ville sagt strengt nei også tatt han vekk, legger han seg ned å begynner å hyle så overse han!!!
Det er ikke moro for han i lengden og han vil mulig stoppe med det å finne noe annet å gjøre...
Kanskje du må avlede han med noe ;)
Er akkurat det jeg gjør,men det funker ikke..Etter han har lagt på gulvet en stund så bare smiler han lurt til meg også går han bort igjen og gjør det..[&:] hehe.

mitt råd er at du sier vennlig, men bestemt at dette får han ikke lov til. deretter avlede med noe annet, vise han noe han faktisk får lov til. 

hvis barnet merker at man følger med på om det gjør "det forbudte" en gang til, vil det oppfylle den voksnes "forventning" om å gjøre det.[;)]

hvis ikke liv og helse står i fare, hender det ofte at jeg bare overser noen av pøbelstrekene. så blir det plutselig ikke så moro lenger...[:)]

Takk for råd dere[:)] Da får vi prøve oss frem og se hva som fungerer.

Da er du heldig. Foreløplig hvertfall[:D]
Adrian klatrer over alt og får øye på de minste tingene! Har liksom ikke så mye her som kan ødelegges eller er farlig,men han finner alltids noe han ikke ahr lov til uansett.

ORIGINAL: Mammatiladrian

Da er du heldig. Foreløplig hvertfall[:D]
Adrian klatrer over alt og får øye på de minste tingene! Har liksom ikke så mye her som kan ødelegges eller er farlig,men han finner alltids noe han ikke ahr lov til uansett.

min også.[:D]
selv om jeg ga deg råd lenger opp, betyr det ikke at det funker alltid...[&:][:D]

Back
Topp