Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi begynte med Hipp risgrøt. 2-3 små ts første dag, og økte med en liten ts hver dag. Etter 4-5 dager fikk han smake på avokado- og pærepuré. Samme fremgangsmåte der.Har en baby på 4 mnd som jeg har planer om å introduserte fast føde for nå. I hvilken rekkefølge introduserte dere de forskjellige matsortene? Begynte dere med grøt og så grønnsaker/frukt? Hvor lenge ga dere feks grøt før grønnsaker/frukt?
Vi begynte med Hipp risgrøt. 2-3 små ts første dag, og økte med en liten ts hver dag. Etter 4-5 dager fikk han smake på avokado- og pærepuré. Samme fremgangsmåte der.
Gi babyen på formiddagen i begynnelsen. Hvis h*n får vondt i magen av det slipper du det om natten.
Vi begynte med Hipp risgrøt. 2-3 små ts første dag, og økte med en liten ts hver dag. Etter 4-5 dager fikk han smake på avokado- og pærepuré. Samme fremgangsmåte der.
Gi babyen på formiddagen i begynnelsen. Hvis h*n får vondt i magen av det slipper du det om natten.
Barnemat er tilpasset barnet, det finnes bl.a. ikke spor av giftstoffer i barnemat på glass. Det kan det gjøre i vanlig frukt du kjøper i butikken, såfremt det ikke er økologisk.Jeg bare lurer på, er det bedre å lage puré hjemme selv eller er det samme sak som å kjøpe glass?
Tenker på, er det mye salt eller ting de ikke bør få i seg ifht til å lage selv feks?
Jeg fikk food processor i svangerskapet og lurer på om jeg skal lære å bruke den
Er 40+2 i dag