Hvordan i H*** kan man gå i fødsel uten å vite at man er gravid??

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jepp, her ligger jeg å ser på dårlig TV, er ei dame som går i fødsel uten at hun viste hun var gravid. Beklager ordspråket men hvordan i hellvette kan dette være mulig???

Termin 30 juli

Det er faktisk mulig, men ser på det samme og hvet ikke hvor mye av det der som er sant. Vi kjenner ei som det skjedde med. Men hu var stor fra før av.

Ja for en blir jo større så tenker at de det skjer med må være ganske runde og gode fra før. Men rart de ikke kjenner liv i løpet av graviditeten.

Termin 30 juli

Merkelig egentlig, men om man er veldig stor så er det vel mulig..

termin 21.07.2013

og hvis man går på p-piller man ikke får mensen av. Men mye av livet jeg kjenner kan føles som mye luft i magen. Men jeg var jo tynn før jeg ble gravid Så jeg ser veldig gravid ut og gjorde det før jeg tok testen i uke 5.

Vanskelig å fatte!! Men det skjer nok oftere enn man tror faktisk! Svigerinna mi ante ikke at ho var gravid før ho låg der... I ettertid kunne kanskje noen symptomer tolkes dithen sa ho. Og dette er ei meget oppegående og smart dame,normal kroppsbygging! Fascinerende :)

Termin 26.juli med guttene mine :)

Det høres helt utrolig ut, men hvis nok tilfeldigheter spiller inn, så er det tydeligvis mulig :)

Det er faktisk mulig, men ser på det samme og hvet ikke hvor mye av det der som er sant. Vi kjenner ei som det skjedde med. Men hu var stor fra før av.
Hadde ei venninne som var ganske stor, hun hadde aldri regelmessig mens og ble innlagt med mistanke om blindtarm, timer senere fikk hun en gutt;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg er ikke i tvil om at det er mulig, særlig siden noen av dem det skjer med ikke tror at de kan bli gravide. Noen gravide har jo også nesten ingen symptomer, og får ikke så stor mage heller. Jeg har selv hatt et tilnærmet symptomfritt svangerskap (mitt første), men magen min var veldig tydelig gravid etterhvert og kunne ikke bortforklares.

Det er mye psykiatri og fortrengning inn i bildet. Mye.
Vi har selv vært borti det på jobben for noen år tilbake. Oppegeånde normalvektig jente som var psykisk og utdanningsmessig ressurssterk. Fikk sjokk over graviditeten da vi bevisstgjorde henne på den (8 mnd på vei)
-Det viste seg at det var snakk om ekstrem-fortrengning. Skjedlent, men det skjer. De vet de er gravid, men samtidig vet de det ikke...

Et ufattelig kasus for oss utenforstående å observere

Vet også om ei det skjedde med, normalt bygget dame. Er vel også noe med hvordan du bærer babyen i magen, noen ligger jo dypt f.eks og da blir ikke magen så stor. Og når ikke graviditet er i tankene dine så fortrenges nok også det som er av spark og bevegelser. Som sagt over her, mye av det vi kjenner er jo ikke ulikt som når luft beveger seg i kroppen. Så jeg skjønner at det er mulig å gå til fødsel uten å vite noe :)

Høm, jeg forstår det ikke. Bevegelsene jeg kjenner er langt fra hvordan luft kjennes. Nå kjenner jeg jo både at rumpa og foten stikker langt ut av magen. Men er sikkert ulikt fra person til person. Men for meg virker det bare så fjernt.

Termin 30 juli

Back
Topp