Hvordan i all verden?

Baby-B

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg fikk sjokk nå i formiddag da jeg fikk en tekstmelding fra ei venninne jeg var å besøkte i går. Hun spurte om jeg hadde en liten hemmelighet? Jeg skrev tilbake at jeg ikke skjønte hva hun mente og tekstingen endte i at hun spurte rett ut om jeg var gravid. Jeg ble litt satt ut, for jeg skjønt ikke hva som hadde avslørt meg. Hun kunne fortelle at hun så det på ansiktet mitt. Hun sa det hadde blitt smalere og lengre og at dette var et morspreg. Har aldri hørt om noe slikt, men hun var ganske sikker i sin sak, så det er jo tydelig at det ligger noe i det.

Er det flere som har vært borti dette? Jeg syns det var kjemperart. Men nå vet hun om arvingen. (Og lovte selvsagt å være stille frem til etter jul, for det er da vi har tenkt å dele nyheten. Jeg er nemlig rundt 13 uker i mellomjula.)

Hehe, det har jeg aldri hørt om. Men det er jo noen som kan se sånnt sier de ;)

Ja jeg har hørt om det før:) flere som gjettet det med min første:)

Aldri hørt om det nei :) Men det var jo litt morsomt da :)

Har hørt om mange som kan se det ja! Søsteren min ble avslørt på det blant annet... Her har jeg allerede fått spørsmål angående magen, så nytter ikke skjule noe her, hehe...

Har hørt det før... pappa ser på ansiktet om noen er gravid... men han tør aldri å spørre, selv om han alltid har rett...

Æ har mange ganga bare vest at den eller den va gravid, uten at æ kan førklare kordan.. æ bare veit d.. og har bestandi rett.. Tør aldri å spørre, men kommer frem etter ei lita stund..
Mærkelie greier...

De sier at en kan se det på ansiktet til enkelte gravide, eller så er det bare noen som "ser" mer enn andre :-)

Har ei venninne som kunne "se" at andre var gravide omtrent før de visste det selv, men den evnen mistet hun da hun ble gravid selv :-P

Har aldri hørt det før. Men noen ser vel bare mer enn det vi andre ser...:)

Marihøna!!! skrev:
Aldri hørt om det nei :) Men det var jo litt morsomt da :)

Mamma`n min har avslørt mine 3 graviditeter pga ansiktsforandringer!
Litt kjipt å ikke få gleden av å overraske henne... :o)

vet ikkje om noen som har det talentet,  men eg jobbe med ungdom m psyk utviklingshemmede.

Og hun ene på jobben har termin nesten samtidig som meg..Han her gutten m Downs sa til henne: "du har bebi i magen du!" Dette er fredagen, før hun visste det selv.
(hun har ikkje stor mage eller noe)

Hun har ikkje fortalt det på jobb ennå, men hver gang hun jobber med denne ungdommen sier han" S**** har baby i magen!

(men han har ikkje sagt noe til meg..får håpe eg e gravid da)

Sist gang jeg var gravid, og hadde sakt det til familien og noen nære venner, og vi skulle si det til bestemora til samboeren min, så sa hun at hun hadde vist det leeeenge fordi hun hadde sett det på ansiktet mitt :P og det var liksom på samme dag som jeg fant det ut :P

Så bra at det er flere som har vært borti det samme, for jeg ble rett og slett helt satt ut. Veldig morsomt da. Og på grunn av at hun merket det på ansiktet mitt fikk jeg det for meg at det måtte være en jente? For er det ikke noe med at jentefoster "stjeler" mors skjønnhet? Eller noe slikt? Hadde jeg bært på en guttearving ville jeg vel vært uforandret? Eller? ;)

Vesten skrev:
vet ikkje om noen som har det talentet,  men eg jobbe med ungdom m psyk utviklingshemmede.

Og hun ene på jobben har termin nesten samtidig som meg..Han her gutten m Downs sa til henne: "du har bebi i magen du!" Dette er fredagen, før hun visste det selv.
(hun har ikkje stor mage eller noe)

Hun har ikkje fortalt det på jobb ennå, men hver gang hun jobber med denne ungdommen sier han" S**** har baby i magen!

(men han har ikkje sagt noe til meg..får håpe eg e gravid da)

Så utrolig merkelig. Veldig gøy, men merkelig. Kanskje denne gutten virkelig har en ekstra sans. Herlig :)

På noen kan jeg faktisk se ganske tydelig om de er gravide, det kan være noe med ansiktshuden, ansiktsformen/draget over ansiktet. På andre igjen, vises det ikke.

Back
Topp