Jeg fikk sjokk nå i formiddag da jeg fikk en tekstmelding fra ei venninne jeg var å besøkte i går. Hun spurte om jeg hadde en liten hemmelighet? Jeg skrev tilbake at jeg ikke skjønte hva hun mente og tekstingen endte i at hun spurte rett ut om jeg var gravid. Jeg ble litt satt ut, for jeg skjønt ikke hva som hadde avslørt meg. Hun kunne fortelle at hun så det på ansiktet mitt. Hun sa det hadde blitt smalere og lengre og at dette var et morspreg. Har aldri hørt om noe slikt, men hun var ganske sikker i sin sak, så det er jo tydelig at det ligger noe i det.
Er det flere som har vært borti dette? Jeg syns det var kjemperart. Men nå vet hun om arvingen. (Og lovte selvsagt å være stille frem til etter jul, for det er da vi har tenkt å dele nyheten. Jeg er nemlig rundt 13 uker i mellomjula.)
Er det flere som har vært borti dette? Jeg syns det var kjemperart. Men nå vet hun om arvingen. (Og lovte selvsagt å være stille frem til etter jul, for det er da vi har tenkt å dele nyheten. Jeg er nemlig rundt 13 uker i mellomjula.)