Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Mina min*
ORIGINAL: Wicked
Vi kjøpte solvipect på apoteket, og den har vært gull å ha i kjøleskapet når han har vært tett. Den er for slimhoste... Han fikk 1 ts på kvelden før han la seg da han var på det verste.
Ikke at det er krise akkurat, men skal ikke oppbevares i kjøleskap. Tror noen stoffer skiller seg og effekten blir dårligere.
ORIGINAL: SookieStackhouse
Og så er det vel viktig å ha i bakhodet at slimhosten er der for å få opp slim, og uten hosten så kommer ikke slimet opp, derfor skal man være forsiktig i bruk av hostesaft til slimhoste annet enn når det er nødvendig, for eksempel for nattesøvnen
Vi kjøpte solvipect på apoteket, og den har vært gull å ha i kjøleskapet når han har vært tett. Den er for slimhoste... Han fikk 1 ts på kvelden før han la seg da han var på det verste.
Ikke at det er krise akkurat, men skal ikke oppbevares i kjøleskap. Tror noen stoffer skiller seg og effekten blir dårligere.
Det står på at den skal oppbevares kjølig og ristes før bruk... [8|]
hmmm.. på min Solvipevt fra Nycomed, står det: Må ikke oppbevares i kjøleskap pga utfelling! Rist flasken.
Spesielt [&:]
ORIGINAL: JeanetteR
Og så er det vel viktig å ha i bakhodet at slimhosten er der for å få opp slim, og uten hosten så kommer ikke slimet opp, derfor skal man være forsiktig i bruk av hostesaft til slimhoste annet enn når det er nødvendig, for eksempel for nattesøvnen
En hostesaft mot slimhoste demper ikke selve hosten, men tynner ut slimet sånn at det er lettere å hoste opp, og deretter blir du lettere kvitt hosten [;)]
Høh, idiotkjerringa på apoteket sa jeg ikke måtte finne på å ta hostesaft mot slimhoste annet enn på natta [X(] Så jeg gikk med vekselsvis tørrhoste og slimhoste i 3 (!!!!) MÅNEDER