Hvordan holdt du svangerskapet hemmelig den første tiden?

Har ikke fortalt det på jobben og til oldeforeldre ennå. Jobben, fordi jeg er hjemme med eldste en stund til. Oldeforeldre, fordi det er da alt de tenker og fokuserer på, så ventetiden blir så veldig lang for dem. Ellers holdt jeg det ikke særlig hemmelig.
 
Har, prøvd, å holde det hemmelig på jobben.. Tror de fleste har skjønt det fordi jeg har vært veldig dårlig[emoji85] Ellers har familie og venner smått fått vite det nå etterhvert[emoji4]
 
Fortalt det til min mor og en liten haug med venne som behøvde å vite hvorfor jeg var dårlig mens vi var på tur. Har ikke fortalt det til svigers enda.. Tenkte at det skulle samboer få lov å bestemme litt der. Men tror kanskje at vi må gjøre noe snart før det begynner å vises.
 
Foruten om min mor og 3venner av oss, er det ingen som har fått vite noe :) Er 2-3 som gjerne har mistanke, men er bare en av dem som har nevnt noe :cool14
 
Her har ikke det å holde det hemmelig vært et fokus i det hele tatt! Mange som har visst det en god stund allerede. Tenker at flere trenger å vite om og være mer opplyste om den store risikoen for sa og andre ting
 
Her er det bare vi som vet. Vi har ikke tenkt å si noe enda, vil vite at alt er i orden først.
Familien min har vært hardt rammet av sykdom og vi vil ikke si noe tidlig, i tilfelle det skulle gå galt.
Vi mistet mamma, bestemor og tante i kreft, og tidligere i uka ble mitt søskenbarn diagnostisert med blodkreft, heldigvis er det den kroniske typen, men mange følelser som settes i sving.
Etter OUL blir "Oldemormor" den første som får vite det.
 
Back
Topp