Hvordan holder vinterdressen?

Ett-mars-hopp

Forumet er livet
Nå kommer jo venteren for fullt for mange. Her har vi hatt snø i bhg i en måneds tid allerede men mange ser vel den første snøen i disse dager.

Holder vinterdressen mål fremdeles?
Uttdyp gjerne i tråden nedover her...

(Bare nysgjerrig, for det var så veldig hissig debatt om hvilken som var best før de i det hele tatt var i bruk iår...)

Den er ganske grei[;)] Har reima.. Selv syns jeg den er for åpen i halsen og det er noe dritt med reima. Finnes kanskje andre modeller som ikke er så åpne, men tror ikke jeg kjøper reima neste gang.

Jeg kjøpte en reflex-dress som Propellus brukte i to sesonger,
og Snupi har overtatt nå... Den er fremdeles som ny.

Til Propellus har vi nå prøvd HH sin.
Virker bra ennå, men den er jo bare brukt et par mnd'er ennå...

Holder mål, og vel så det [:)]
Poden bruker hele utetiden på å gå opp på en lang og slakk bakke, legge seg på magen og skli heeeele veien ned..

Dressen har ingen tegn til å være slitt, og han er varm og god, selv på de kaldeste dagene.. (Her har vi hatt -20 allerede...)

Reima TEC

har ReimaTec og er kjempefornøyd jeg da:) Kan være den er litt åpen i halsen, men har enten skjerf og lue eller lue med hals på, så hun blir aldri kald:) ullundertøy og nøstebarn-ulldress eller annen ulldress under, så er hun perfekt varm hele dagen:)

Har barnehagepakken fra sportsmann og reflex(reflex er for liten nå da), gode som gull begge to.

Jeg har en didriksson dress og friends sin fra coop[:D] Superfornøyd med begge, får mye skryt for de dressene i bhg[:D]

Han har alltid hatt reima tec.
Kjempefornøyde.

ORIGINAL: Nesing

Har Reimatec til gullet mitt og den er suveren! Har også ulldressen til Reima som kan festes inni samt fleecedressen på varmere vinterdager. Kommer til å fortsette med Reimatec til ham, ja! [:)][:)]

hvor får man tak iden? og er det dem små knappene rett på innsida av glidelåsen er til?

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Nesing

Har Reimatec til gullet mitt og den er suveren! Har også ulldressen til Reima som kan festes inni samt fleecedressen på varmere vinterdager. Kommer til å fortsette med Reimatec til ham, ja! [:)][:)]

hvor får man tak iden? og er det dem små knappene rett på innsida av glidelåsen er til?

opp[:)]

Den er helt suuuper! Kjøpte et annet merke.

Vi har HUMMEL som jeg kjøpte til halv pris i fjor høst, mia ramler å sitter på rumpa å kryper til tider, vises ikke engang, er helt fantastisk god! er innebygd 'finnlandshette' i den og ermene kan gjøres om til votter ved å brette på dem. det var veldig kjekt i fjor når hu ikke gikk å sånnt, men nå klipte vi dem av rett og slett fordi det ble så klumpete. men bortsett fra ekle innebygde votter så er dressen en 10er!

Nå har det ikke vært så kaldt her ennå, men veldig vått. HH-dressen holder i alle fall mål hittil!!

Har arvet reimadress som hun har i barnehagen og hjemme har hun to mikk-line dresser. Fornøyd med alle. [;)]

Back
Topp