Jeg er nå i uke 19, er fortsatt veldig plaget av kvalme og oppkast (og sure oppstøt). Ikke i så stor grad at jeg har hyperemesis altså, men nok til at jeg fortsatt er sykemeldt og ikke klarer å gjøre særlig mye. Jeg har gode stunder, og da går jeg gjerne tur, blir med og handler mat, lager noe godt å spise, eller lignende. Men er hovedsakelig sliten og kvalm, brekker meg ofte og bruker mye energi på å ikke kaste opp. Vanskelig å lage avtaler med venner da jeg ofte har måttet avlyse pga jeg har vært dårlig. Savner å gå på kino, kafé, møte kollegaene mine på jobb, møte venner etc.
Jeg kjenner det begynner å slite på meg mentalt og lurer på om det er andre som har det på samme måte, og om noen har noen gode råd eller tips til hvordan jeg kan håndtere denne hverdagen best mulig. Setter stor pris på alle svar <3
Jeg kjenner det begynner å slite på meg mentalt og lurer på om det er andre som har det på samme måte, og om noen har noen gode råd eller tips til hvordan jeg kan håndtere denne hverdagen best mulig. Setter stor pris på alle svar <3