Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk høygravid sommeren 2014. Den sommeren som var så lang, varm og fin. Var på stranden nesten hver dag. Jeg syns det var heilt fantastisk. Men jeg tåler heldigvis varmen godt og bare elsker detDu skulle prøvd å gå høygravid en hel sommer i 30grader med termin i slutten av august! Det var helt forferdelig!! så veldig glad for termin før sommerferien denne gangen!
Tell me all about it. Med termin desember 2014 var sommeren 2014 helt forferdelig!! Holdt på å dø av den varmen hang på kjøpesenter fordi det var Air condition... jeg er nemlig like varm hele svangerskapet uavhengig av høygravid eller ikke.. i vinter gikk jeg med T-skjorte/kortermet topp på jobb mens alle kollegene mine gikk rundt i ullgenser og frøs av å se på meg .Du skulle prøvd å gå høygravid en hel sommer i 30grader med termin i slutten av august! Det var helt forferdelig!! så veldig glad for termin før sommerferien denne gangen!
Når jeg ikke er gravid tåler jeg varmen godt også, og er kald av meg. Men sommeren 2014 var jeg gravid og takla absolutt ikke varmen holdt på å krepereJeg gikk høygravid sommeren 2014. Den sommeren som var så lang, varm og fin. Var på stranden nesten hver dag. Jeg syns det var heilt fantastisk. Men jeg tåler heldigvis varmen godt og bare elsker det