Hvordan holder dere ut denne varmen?:(

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Jeg dør av varme... er jo så varmt om dagene :( varmt om natten varmt om dagen.... noen gode tips? Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut frem til slutten av juni...

Isbiter, lite klær, kjølige dusjer, og holde seg inne og i skygge.. er uholdbart ute nå med mindre du har et sted i skyggen der det blåser en del

Vann med masse isbiter, tynne kjoler og skygge![emoji846] sover med vinduet oppe med kun dynetrekk over meg på natta[emoji846]

Lettkledd, skygge, kald drikke, badebasseng/dusj, is, og lager gjennomtrekk hjemme på dagtid.
På nettene sliter jeg da vi ikke kan ha gjennomtrekk, eller vinduene for mye oppe.

Ligger i senga på det deilige og kalde soverommet vårt!!
Og i skyggen en plass i hagen hvor det er trekk!!

Soler meg, spiser masse vannmelon og drikker isvann.. Men jeg er den som eelsker varmen da! Haha

Drikker masse vann! Jeg er også veldig glad i å ligge i solen, men merker at jeg takler varmen dårligere etter jeg ble gravid. Blir svimmel og uvel hvis jeg ligger for lenge i solen. [emoji295]️

Jeg holder knapt ut.
Er inne på gjennomtrekk, spise masse is, drikker kald drikke og har fått dilla på jordbær( avkjølende) kald dusj og lite klær til en hver tid

Er ikke så varmt her nå, egentlig veldig gravidvennlig temperatur nå (mellom 10 og 15 grader, og relativt pent vær), men da vi hadde over 20 grader så var kjølefunksjonen til varmepumpa en god venn + at jeg herja ute med hageslangen sammen med hundene. :p

Vi skal få på plass varmepumpe. Da får vi kjølt ned på de varmeste dagene, genialt. Inntil videre går jeg ned i sokkeletasjen når det er veldig varmt.

Prøver også drikke mye vann. Og kler meg veldig lett. Går nesten uten klær hjemme :P

Takler varme veldig dårlig når jeg er gravid

Jeg blir veldig varm inne (ikke ute, da det ofte blåser litt, eller at det faktisk bare er litt deilig)

Men her har vi air condition på varmepumpa som hjelper veldig i stua/kjøkkenet/spisestua. Også har vi hver vår bordvifte eller sånn stående vifte inne på alle soverom. Vår stå rett ved sengen litt i høyden så den lufter ned mot sengen. Lette klær, kald drikke, fryseren full av is

Du skulle prøvd å gå høygravid en hel sommer i 30grader med termin i slutten av august! Det var helt forferdelig!!:-p så veldig glad for termin før sommerferien denne gangen!

Du skulle prøvd å gå høygravid en hel sommer i 30grader med termin i slutten av august! Det var helt forferdelig!!:p så veldig glad for termin før sommerferien denne gangen!
Jeg gikk høygravid sommeren 2014. Den sommeren som var så lang, varm og fin. Var på stranden nesten hver dag. Jeg syns det var heilt fantastisk. Men jeg tåler heldigvis varmen godt og bare elsker det

Du skulle prøvd å gå høygravid en hel sommer i 30grader med termin i slutten av august! Det var helt forferdelig!!:p så veldig glad for termin før sommerferien denne gangen!
Tell me all about it. Med termin desember 2014 var sommeren 2014 helt forferdelig!! Holdt på å dø av den varmen :p hang på kjøpesenter fordi det var Air condition... jeg er nemlig like varm hele svangerskapet uavhengig av høygravid eller ikke.. i vinter gikk jeg med T-skjorte/kortermet topp på jobb mens alle kollegene mine gikk rundt i ullgenser og frøs av å se på meg :p. :D

Men kan bli mye varme i juni også.. har ikke termin før 4. juli :P

Jeg gikk høygravid sommeren 2014. Den sommeren som var så lang, varm og fin. Var på stranden nesten hver dag. Jeg syns det var heilt fantastisk. Men jeg tåler heldigvis varmen godt og bare elsker det
Når jeg ikke er gravid tåler jeg varmen godt også, og er kald av meg. Men sommeren 2014 var jeg gravid og takla absolutt ikke varmen :P holdt på å krepere :D

Nå elsker jeg varmen da, og tåler den like godt nå som når jeg ikke er gravid. Men jeg drikker mye, spiser mye frukt og grønnsaker (oppskåret melon og bær er jo kjempegodt i varmen), har uteplass både med sol og skygge, har gjennomtrekk i huset, og bruker evt. AC på varmepumpa om det blir for varmt inne, tar meg en time-out midt på dagen om jeg blir slapp, prøver å røre meg litt (syns nesten jeg tåler varmen bedre om jeg holder meg i litt aktivitet fremfor å sitte stille på en stol), bruker lite klær selvfølgelig :) Fireåringen har plaskebasseng i hagen, så får vel i verste fall hoppe oppi der ;-)

Back
Topp