Hvordan holder dere graviditeten i skjul?:-))

Eg sliter med å få legetimer og i det heile tatt, JULEBORDET:-? Hehe aldri vert et problem tidligere, men nå kjenner eg at eg svetter litt:-S har 2 gutter fra før som eg ble gravid med i første mnd tilbake i jobb og trur dere ikke det samme har hendt nå:p Nesten litt flaut hehe. Tips til julebordet da eg aldri har måttet holde sånt i skjul før;-)
 
Du kjører siden dere skal tidlig avgårde dagen derpå?
Jeg dropper julebordet, er jo sykemeldt uansett.

Denne omgangssyken sitter jammen i :smiley-ashamed008
 
Jeg har planlagt å kjøre selv :) Hadde planlagt å si at jeg skal på jobb tidlig dagen etter med helgejobben min (ja jeg har 2 jobber :p )

Men tror nok det blir avslørt uansett. Vi kunne velge mellom to forretter, hvorpå begge inneholder enten gravet fisk eller rått kjøtt :(

Dermed måtte de lage et alternativ til meg og en annen som er 5 mnd på vei. Ingen andre enn sjefen og en fra julebordkommiteen som vet det. Jeg vil bare være 9 uker den dagen, men ser ikke helt hvordan jeg kan snakke bort at jeg får det samme alternativet som den andre gravide :p
 
Jeg unngår julebordet. Kommer til å bare Være der max 3 timer pga 40 min kjørevei. Så allerede da kan det vekke mistanke. Er og sykemeldt for kvalme så tenker det er greit å Være borte.
 
Vi var på julebord fredag, og sambo jobber sammens med broren min så vi var på samme julebord.Jeg fikk uheldigvis blødninger på fredag og ble kjempe redd, så måtte prate med kjæresten til broren min om det, og da lurte selvfølgelig han og på hva som skjedde! Så de vet nå. Men ingen spørsmål fra andre om hvorfor jec ikke drakk noe alkohol ol :)

Vi holder dette sjult så lenge som mulig, så håper vi klarer oss til jul :)
 
Jeg har planlagt å kjøre selv :) Hadde planlagt å si at jeg skal på jobb tidlig dagen etter med helgejobben min (ja jeg har 2 jobber :p )

Men tror nok det blir avslørt uansett. Vi kunne velge mellom to forretter, hvorpå begge inneholder enten gravet fisk eller rått kjøtt :(

Dermed måtte de lage et alternativ til meg og en annen som er 5 mnd på vei. Ingen andre enn sjefen og en fra julebordkommiteen som vet det. Jeg vil bare være 9 uker den dagen, men ser ikke helt hvordan jeg kan snakke bort at jeg får det samme alternativet som den andre gravide :p

Si at du ikke liker gravet eller rått Jeg hadde bestilt noe annet uansett om jeg hadde vært gravid eller pga det ;)
 
Si at du ikke liker gravet eller rått Jeg hadde bestilt noe annet uansett om jeg hadde vært gravid eller pga det ;)

Takk :) Men jeg har spist carpachio (tror det skrives sånn :p )med den gjengen mange ganger før.
Det er neppe noen krise at de får vite det. Har såpass godt forhold til alle :)
De får nok vite det uansett dersom noe går gale. Ettersom mamma jobber der ;)
 
Alle på min jobb veit det :)
På gubbis sitt julebord spydde jeg hele tiden uansett (siden vi var på en båt) så enten trodde folk at jeg var båtsyk eller fyllesyk :p
 
Vet ikke helt selv hvordan jeg skal gjøre det. Har ikke fått dato enda så vet ikke nårtid eller hvor julebordet er. Tenkte kanskje bare å si at jeg kjører.
 
Blir bare et enkel sammenkomst før jul, så kan fint skylde på at jeg kjører, de er ikke vant med at jeg drikker noe særlig uansett men er alltid litt drikkepress... Er gravidsafe mat som serveres heldigvis, og må ha med drikke selv. På årsfesten er jeg 5 mnd på vei så da er det ingen hemmelighet så da kommer jeg til å sjekke med hotellet ang forrett ol.
 
Back
Topp