Hvordan holde ut til termin!?

Guttemamma

Flørter med forumet
Septembermødre <3
Begynner å bli smågal! Ikke kan jeg trene, ikke har jeg energi til noe, det er vondt å sove og det eneste jeg gjør om dagen er å se serier, besøke venninner nå og da og gjøre husarbeid.. Det er så frustrerende!

Hva driver dere andre med for å få tiden til å gå?

Prøver å iallefall ha ett gjøremål om dagen, og det hjelper jo på men.. Føles som man er i et slags vakuum, hvor alt man gjør er å vente på noe som man ikke vet når skal skje! Skulle gjerne greid å sette hjernen i et litt mer tålmodig ventemodus:)

Hmmm.. Jeg er selv bare 36+6 i dag, så starter ikke permisjon før tirsdag, så har ikke blitt utålmodig ennå og kan ikke bli det helt ennå :p Men tror jeg fort blir det til uken :) Jeg har tenkt til å bake litt, ordne de siste tingene, skrive litt i sånn baby bok (er satt av litt til svangerskapet) og lage pynt til vognen.. Etter det så vet jeg ikke, da er sikkert tålmodigheten min brukt opp, og da slenger jeg meg på her for tips! Kanskje prøvd alle kjerringrådene for å få baby ut??

tja får tida til å gå.. har 2 barn å ta meg av så nok å gjøre :p lite energi og lite søvn, og er utslitt + mye å gjøre :p god kombinasjon :p

Har vært hjemme i snart fem uker allerede, så ligger nok litt der.. Har en gutt fra før som selvfølgelig tar sin tid, men det er ikke noe stress. Er fryktelig utålmodig og vant til høyt aktivitetsnivå, så det er denne "tvangspassiviteten" som går meg på nervene! :p

tja får tida til å gå.. har 2 barn å ta meg av så nok å gjøre :p lite energi og lite søvn, og er utslitt + mye å gjøre :p god kombinasjon :p
Samma her... 2 barn og lange lister med ting som skal gjøres.
Driver på til jeg er helt utslitt..
Har fått gangsperre også da.. herlig :P
Har hatt to søvnløse netter nå med masse murringer og kynnere konstant.. så det tyder på at det begynner å skje noe.
Straks i uke 38!! :)
Så litt utålmodig. Men samtidig ikke helt klar!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samma her... 2 barn og lange lister med ting som skal gjøres.
Driver på til jeg er helt utslitt..
Har fått gangsperre også da.. herlig :p
Har hatt to søvnløse netter nå med masse murringer og kynnere konstant.. så det tyder på at det begynner å skje noe.
Straks i uke 38!! :)
Så litt utålmodig. Men samtidig ikke helt klar!

2åringen min har begynt å komme inn til meg på natta i tillegg.. ikke det at det gjør så mye for ho sovner med engang, men jeg ligger så urolig for finner ingen god sovestilling.. og må opp flere ganger på do, så redd for at ho skal sove urolig pga meg :p gangsperre er digg :p

Rydde i bilder er noe de fleste burde ha gjort?
Håper på å bake en del når permisjonen starter snart
Det er vel meningen å bli lei på slutten for å bli klar for fødsel og tiden etterpå :)

2åringen min har begynt å komme inn til meg på natta i tillegg.. ikke det at det gjør så mye for ho sovner med engang, men jeg ligger så urolig for finner ingen god sovestilling.. og må opp flere ganger på do, så redd for at ho skal sove urolig pga meg :p gangsperre er digg :p
Tror småtrolla merker at noe snart skal skje. Vet hvordan det er å få besøk på natta..
En periode vi hadde to ekstra gjester. :P
Sover ikke kjempe godt da. Slitsomt å ikke få sove nok.
Kjenner jeg er sår i øya nå etter to netter med lite søvn. :P

Tror småtrolla merker at noe snart skal skje. Vet hvordan det er å få besøk på natta..
En periode vi hadde to ekstra gjester. :p
Sover ikke kjempe godt da. Slitsomt å ikke få sove nok.
Kjenner jeg er sår i øya nå etter to netter med lite søvn. :p

er vel noe med det :) Ho prater mye mye om babyen og koser magen masse for tida :)

Jeg har første permisjonsdag i dag og håper virkelig han ikke bruker kjempelang tid før han kommer! Tenker å bruke tiden på å rydde og vaske alt til den lille og huset generelt. Også blir det baking og håndarbeid :) håper det holder til at jeg ikke flyr på veggen på en stund :p

Jeg jobber heldigvis 100% i to uker til. Lurer seriøst på hva jeg skal gjøre de ukene man må være hjemme... Men mye babyting er fortsatt ikke ferdig og 1. Klassingene skal følges opp så håper tiden går fort;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har hatt ferie siden juni jeg, og er og lei. Ser serier, har lagt noen puslespill, lest blader og bøker og gjort litt husarbeid. Lei alt dette nå og gleder meg til lillebror kommet så jeg kan få noe å gjøre. (39+2)

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14

Har hatt ferie siden juni jeg, og er og lei. Ser serier, har lagt noen puslespill, lest blader og bøker og gjort litt husarbeid. Lei alt dette nå og gleder meg til lillebror kommet så jeg kan få noe å gjøre. (39+2)

Gutt des. 11
Gutt aug/sept. 14
ikke lenge igjen til termin.. spennende :)

Back
Topp