Hvordan holde ut med en liten baby som ikke er fornøyd?

Iroim

Elsker forumet
Leon Kristoffer suttrer og suttrer, og nekter å sove...

Noen som har gode råd??? Alt mottas med takk... Nå prøver vi litt mme for å se om det hjelper....

HAr ingen gode råd, men masse medfølelse!!

hei !

*prøvd hestesko i sengen da?
*prøvd å la han rape ordentlg ?
*prøvd å ga med han rundt i stun ( akkuratt som å kjøre bil - rister litt og sånn) la han ligge i babystilling i armen .. gå fort..
*gi mere mat?

Jeg tenkte på mere mat. Er det som måtte til her i huset[:)] Lykke til! Håper dere finner ut hva lillemann vil[;)]

Tusen takk for gode råd... Lille gutt ligger nå oppe på soverommet i den vuggen vi hadde i stuen, godt pakket inn med teppe og dyne, og hestesko rundt hode og overkropp.. Og han sover!!!

Han fikk også ekstra med mat!

Håper det hjelper litt for han, synes så synd på ham når vi ikke forstår hva han mener og vil.

ORIGINAL: Iroim

Tusen takk for gode råd... Lille gutt ligger nå oppe på soverommet i den vuggen vi hadde i stuen, godt pakket inn med teppe og dyne, og hestesko rundt hode og overkropp.. Og han sover!!!

Han fikk også ekstra med mat!

Håper det hjelper litt for han, synes så synd på ham når vi ikke forstår hva han mener og vil.

håpe han sover godt å lenge nå da , og er blid og fornøyd når han våkner i morra !! hesteskoen er veldig fin =)

Men blir det ikke veldig varmt når man pakker dem inn i hestesko og dyne og alt? Jeg skal prøve men bare lurer[:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Men blir det ikke veldig varmt når man pakker dem inn i hestesko og dyne og alt? Jeg skal prøve men bare lurer[:)]

noen liker å ha det varmt rundt seg og heller ha det bitte bitte bitte bitte litt kaldere på rommet .. noen fungerer det for å andre ikke =) verdt et forsøk ..han skal jo ikke svette seg ihjel ..heheh.. bruk heller bare en dyne og legg en bamse oppe i ene hjørnet .. har hørt om mange som liker det =)

Han sover så godt med teppe, dyne osv.. Sover i vugga si igjen han, så tror vi har funnet løsningen.. Pappaen hans lot seg "overtale" etter mye suttring på morgenen i dag, så han lå siste økt mellom oss i senga....[:D] Men vi jobber videre. Leon liker alt varmt han, også badevannet sitt...

Back
Topp