Hvordan holde seg aktiv?

Klarsåklar

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Utmarsj 2024
Sitter 8 timer i ro på jobb (kontorjobb) og når jeg kommer hjem har jeg bare lyst å sove. Er trøtt og uggen hele dagen.. men kan jo ikke være bra å ikke bevege seg ?

Hvordan klarere dere å få opp motivasjon og lyst til å feks bare gå en tur?... kommer jo til å ende opp som en julegris hvis jeg forsetter med ingen bevegelse[emoji28]

Sitter 8 timer i ro på jobb (kontorjobb) og når jeg kommer hjem har jeg bare lyst å sove. Er trøtt og uggen hele dagen.. men kan jo ikke være bra å ikke bevege seg ?

Hvordan klarere dere å få opp motivasjon og lyst til å feks bare gå en tur?... kommer jo til å ende opp som en julegris hvis jeg forsetter med ingen bevegelse[emoji28]
Jeg gjør ikke noe i denne perioden hvor jeg er trøtt,uggen og dårlig i formen.. og det med GOD samvittighet:cool:
Jeg har lovet meg selv å ta det igjen når våren og sommeren kommer, da skal jeg begynne å gå mer sånn som jeg gjorde før...
Eventuelt ta det på de dagene hvor jeg føler overskuddet strekker til...!

Jeg gjør ikke noe i denne perioden hvor jeg er trøtt,uggen og dårlig i formen.. og det med GOD samvittighet:cool:
Jeg har lovet meg selv å ta det igjen når våren og sommeren kommer, da skal jeg begynne å gå mer sånn som jeg gjorde før...
Eventuelt ta det på de dagene hvor jeg føler overskuddet strekker til...!

Ja burde jo egentlig ikke ha dårlig samvittighet..[emoji28] har sikkert noe med at i dag er det eneste jeg vil spise er is og cornflakes.. så føler meg lite sunn i tilegg[emoji14]

Har det på akkurat samme måte! Har hev-senk-pult og stod frem til 6+1, men blodtrykket mitt har gått en del ned og jeg er ganske svimmel, så da fikk jeg beskjed fra jordmor om å sitte på jobb. Gjør absolutt ingenting etter jobb, og har ikke krefter til å gjøre noe med det, men tenker som Arielle at det forhåpentligvis blir bedre etter hvert, både med tanke på sesong og form [emoji4]

Jeg trente ganske mye før jeg ble gravid. Jobber som instruktør så ble mye øving.

Men nå sliter jeg skikkelig med kondisen, styrken osv alt er plutselig så tungt og slitsomt. Helt tør i halsen blir jeg og svetten bare renner. [emoji85] blir flau føler meg i så dårlig form.

Har tenkte tanken nå og var faktisk på vei å si det til sjefen min på mandag. Da mandags timen min ble rett å slett for tøft altså.

Det er dissa kvalmebølgene også vut.

Men har 2 timer som alt blir glemt i og det er Zumba fitness og Zumba Kids. Så de holder nok lenge [emoji106]

Jeg trener 4-5 ganger i uken + går mye turer, men etter kvalmen kom klarer jeg såvidt å komme meg ut på tur.. dessuten er kondisen min redusert til 10% føles det ut som.. jeg må bare akseptere at jeg ikke kan være så aktiv som jeg har pleid, iallefall til kvalmen er borte og jeg forhåpentligvis føler meg mer opplagt og ikke kvalm i 2. trimester.. [emoji30]

Back
Topp