hvordan holde magen skjult?

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Begynner å jobbe på mandag, da er jeg 7 uker på vei. Magen kom fort (altså oppblåst) og aner ikke hvordan det skal skjules for andre. Spesiellt når jeg har spist.
1439484814062.jpg
Og her ligger jeg .

Litt løs bluse/singlet/t-skjorte/genser med en dressjakke over? :) lang cardigan? Skjerf?

Samme her! Jeg har faktisk bare dratt på meg mammabuksa (Som viser magen enda tydeligere da den er løs og ledig), og gitt en stor BENG denne gangen.

Har ikke hatt anledning til å fortelle svigers ennå og skal SI svigermor glante den veien da jeg leverte toåringen der i morges (Planleggingsdag i barnehagen ;)) Jeg kjenner at det ikke bryr meg at folk tror det. Det er nok få som tør spørre uansett. Da har de bra korte antenner ;)

Jeg har arbeidsuniform som jeg går med på jobb, og ser nok at folk ser at jeg har litt ekstra mage nå, men ingen som har kommet med noen kommentarer enda. Hehe. De får bare lure så lenge. Er jo helt forferdelig å gå rundt å være så oppblåst :p

Jeg har arbeidsuniform som jeg går med på jobb, og ser nok at folk ser at jeg har litt ekstra mage nå, men ingen som har kommet med noen kommentarer enda. Hehe. De får bare lure så lenge. Er jo helt forferdelig å gå rundt å være så oppblåst :p

Enig med deg. Veldig ubehagelig, men også litt godt å se at man er gravid. :-)

Er litt tjukk fra før så trukke jeg får det problemet :P

Ser passe gravid ut allerede. 6+4! Vanskelig å skjule nå ja ;)

Se der ja :-) er sånn jeg er stående . Men nå har jeg og mannen pratet litt om det. Etter vi mistet på 12 uker sist, så er det egentlig det samme om folk får greie på det :-) Det blir værre med den nye jobben jeg skal begynne på i september :-S

Se der ja :-) er sånn jeg er stående . Men nå har jeg og mannen pratet litt om det. Etter vi mistet på 12 uker sist, så er det egentlig det samme om folk får greie på det :-) Det blir værre med den nye jobben jeg skal begynne på i september :-S
Jeg står jeg også, fikk ikke til å snu bildet:-) skal på ul neste uke, og hvis hjertet slår da, så er jeg ikke så nøye på å skjule det lenger. Håper at spira sitter bedre nå for din del! Jaja, er ikke så mye jobben har med det å gjøre uansett, men skjønner hva du mener.. :-)

Jeg står jeg også, fikk ikke til å snu bildet:) skal på ul neste uke, og hvis hjertet slår da, så er jeg ikke så nøye på å skjule det lenger. Håper at spira sitter bedre nå for din del! Jaja, er ikke så mye jobben har med det å gjøre uansett, men skjønner hva du mener.. :)

Så spennende da :-) Tenker å høre om ul uke 12 jeg. Regner med at det går bra denne gangen :-) Ang jobben, så har vi ikke skrevet kontrakt ennå. Jeg tenkte å dra og prate med sjefen på onsdag. Føler på at hun droppet å ansette en annen ,pga hun likte meg best. Sliter litt med samvittighet serru :-p Men det går nok bra :-)

Bruk litt løse bluser og gensere. Jeg er sykt oppblåst, har normalt flat mage men det er den IKKE nå. Når jeg føler at folk stirrer på magen så sier jeg noe slikt som "huff i sommer har jeg vært lat, må snart komme ordentlig igang med trening" Jeg er 9+1

Magen min vokste fort ;) To stykker vet å ta plass. Jeg har kjøpt gravid-bukse, har en stram singlet og vide gensere utenpå. Og skjerf for å ta bort fokuset :) De som vet de, sier at det ikke syns, men vi føler nok mer på det selv :p

Jeg var på en liten handlerunde i dag. Kjøpte noen litt vide kjoler:-) virker som om det er en del av de på vei inn i butikkene nå :-) helt perfekt til å skjule den oppblåste magen :-)

Her går det i gravidbukser, vide gensere og skjerf:)

Back
Topp