Hvordan holde graviditeten hemmelig?

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Noen som har en plan på hvordan dere skal holde graviditeten hemmelig om dere får svangerskapskvalme og spyr og har eldre barn?
Her har jeg en jente på 2,5år som veldig fort vil begynne å si at mamma spyr etc om det blir tilfelle, og da forstår jo alle hva som mest sansynlig er på gang. :smiley-ashamed004
 
Venninna mi spydde i 6 uker. Hun sa til barna på 7,8 & 12 at hun var syk og hadde mageproblemer. Men det var ikke farlig. De beit på den
 
Venninna mi spydde i 6 uker. Hun sa til barna på 7,8 & 12 at hun var syk og hadde mageproblemer. Men det var ikke farlig. De beit på den
Barna går jo med på den, men er så fort gjort at de likevel går å sier noe til bhg/skole etc. Og da vil jo de fleste få en mistanke.
Opplevde i høst at jentungen plutslig hadde sagt i bhg at mamma hadde vondt i magen og pappa i halsen. Da hadde sambo en forkjølelse og jeg hadde hatt en kveld med en mage som slo seg vrang. Så ser for meg at hun fort blir å si noe om det skulle bli tilfelle. Kastet opp mye i forrige svangerskap så derfor jeg regner med det kommer denne gangen og. :hungover:
 
Er ikke så bekymret her egentlig. 2,5åringen her snakker veldig rent og mye, men vi har hatt mye omgangssyke, så hun spør mange om de er kvalme og må spy :hilarious:
 
Ikke så bekymret over det da 3 åringen ikke snakker så godt enda, og 1.5 åringen sier kun noen få ord :)
 
Er ikke så bekymret her egentlig. 2,5åringen her snakker veldig rent og mye, men vi har hatt mye omgangssyke, så hun spør mange om de er kvalme og må spy :hilarious:
Noen fordeler med omgangsyken si :yuck::hilarious:
 
Foreløpig har det gått greit (2 og 4 år), da jeg ikke har spydd noe ennå. Har heller ikke sagt rett ut at jeg er dårlig. Men de merker nok at mamma er mye sliten og må hvile på sofaen. Fireåringen snakker som en foss, men tror han er for opptatt med å skravle om alt mulig annet, enn å snakke om at mamma er dårlig:hilarious:
 
19-barnet spurte i dag om jeg hadde baby i magen:wideyed: Mistenker det er fordi det er flere rundt oss med store babymager, men må si jeg ble litt satt ut:hilarious:
Ser så absolutt den :smiley-ashamed004
Dattera her fortalte rundt bordet sammen med mine foreldre at jeg hadde baby i magen i Januar, var ikke gravid da, men ansiktet til pappa skulle jeg hatt på film :hilarious: Kom fordi hun er veldig opptatt av baby for tiden, bestevenninna har blitt storesøster og bestekompisen skal bli storebror. Så når hun oppdaget at mammaen hadde baby i magen fikk hun ikke fred stakkar. :hilarious: Skal bare se på bilde fra jeg var gravid med hun blant annet :love017
 
Foreløpig har det gått greit (2 og 4 år), da jeg ikke har spydd noe ennå. Har heller ikke sagt rett ut at jeg er dårlig. Men de merker nok at mamma er mye sliten og må hvile på sofaen. Fireåringen snakker som en foss, men tror han er for opptatt med å skravle om alt mulig annet, enn å snakke om at mamma er dårlig:hilarious:
Hahah, så godt han er mer opptatt av det igrunn :smiley-ashamed004
Håper formen din kommer seg ganske snart!
 
Back
Topp