Hvordan holde graviditeten hemmelig på fest?

Jeg sa jeg hadde et sykt barn som var litt mammadalt. Så jeg ville være kjørbar om pappaen ringte å sa at barnet våknet :)
 
Sommerfesten gikk veldig bra. Det var kjøpt inn både øl, cider og rusbrus. Tok med meg en ciderboks på do, og tømte den ut. Fylte opp med vann. Ingen merket noe! Byttet type boks litt utpå kvelden. Følte meg skikkelig utspekulert. Var uansett ikke en fest hvor jeg burde bli full, da jeg er en av lederne.
 
Har prøvd alkoholfri champagne og synes det smaker godt, bare synd det står med store bokstaver på flaska at det er alkoholfri.. Men hvis du klarer å gjemme flaska mellom glassene så ser det ut som om du bare drikker vanlig champagne/musserende.

På polet sa en ansatt at om du skal velge mellom alkoholfri vin eller musserende, så fungerer musserende best fordi smaken er ganske så lik.

Ellers er det oniko i vanlig snusboks her.. Hehe
 
Jeg var i bryllup for litt siden. Sa da at jeg siste tiden har hatt hyppig migrene og at det gjerne utløses av alkohol. Er også sykmeldt, så sa det var grunnen og at jeg derfor måtte holde meg unna alkohol. Mange kjøpte den, andre ikke:hilarious:
 
Back
Topp