Hvordan henge opp gave-kalender?

helen79

Forumet er livet
Nå har jeg bestilt masse smått til gavekalender til guttene. Gleder meg som en unge til å få det, hehe. Men jeg trenger tips til hvordan jeg skal henge det opp. Har en vegg bak dataen her som jeg tenkte å bruke. Tenkte å ha et bånd eller noe som henger, å så feste gavene på en måte. Men vil bare ha *dagens* gaver for hver dag på. At ikke alle 72 gavene henger oppe. Så vet jo litt hvordan jeg vil ha det, men det å henge selve gavene trenger jeg tips til [:D]

Opp med seg [8D]

Hvis du har ett sted du kan henge opp en type tjukk stål tråd..
Så kan du henge små søte klesklyper eller noe på, også henger gavene på der..
Så kan du jo pynte den med bånd, og masse gaver osv :D
Jeg har egen brodert kalender til meg selv, men må gjøre det til typen :P ORK

ooo dette vil jeg og vite... Holder på å kjøpe smågaver jeg og..

hvor har du kjøpt dill og dall, og hvilken pris tenker du pr kalender?

Takk for tips.

Har kjøpt alt på www.helti100.no
Masse gøye småsaker der.
Til de to eldste ble det ca 150 kr, og til minsten ble det for rundt 200 kr. Men så skal jeg jo kjøpe litt snop å dele opp og, for kjøpte bare 10-11 gaver der. Så skal vi ha noen dager med aktivitet i kalenderen.
Så blir vel ca 200-250 på hver.

hva med å finne en grein, kanskje spraymale den hvit og henge de på den. da kan jo alle henge fremme samtidig også, så ser barna at det går mot jul ettersom gavene forsvinner[:)]

Hmm, nja, kanskje det. Takk for tips [:)]

Det finnes kun et svar på det: UTENFOR REKKEVIDDE for små fingre [:D] Hehehehe....

Ellers så var den ideen med ei grein smart [:)] Ei passe tykk bjørkegrein hadde blitt fint [:D]

Utenfor rekkevidde ja. derfor vil jeg henge opp en om gangen hver kveld, hehe[:D]

ORIGINAL: helen79

Utenfor rekkevidde ja. derfor vil jeg henge opp en om gangen hver kveld, hehe[:D]

Så smart var ikke jeg forrige år... hehe.. [;)] Det ble tomt første uka [&:][8D]

ORIGINAL: Markmusa

ORIGINAL: helen79

Så smart var ikke jeg forrige år... hehe.. [;)] Det ble tomt første uka [&:][8D]

Du eller gutten som tømte den da? [8D][:D]

Back
Topp