Hvordan har vi det i dag? :)

i dag har vi herlig vær. Jobbet halv dag i dag, så nå sitter jeg på terrassen i bikini å strikker babysokker. Har en del bekken vont i dag (dog bedre enn i går), så skal ha en rolig dag. I tillegg har jeg bekymret meg litt for mindre aktivitet i magen, de siste to dagene, men har nå konkludret med at mini nok har snudd seg og ligger med ryggen utover. kjenner sparkene mer innover liksom...

i dag har vi herlig vær. Jobbet halv dag i dag, så nå sitter jeg på terrassen i bikini å strikker babysokker. Har en del bekken vont i dag (dog bedre enn i går), så skal ha en rolig dag. I tillegg har jeg bekymret meg litt for mindre aktivitet i magen, de siste to dagene, men har nå konkludret med at mini nok har snudd seg og ligger med ryggen utover. kjenner sparkene mer innover liksom...

Så godt med fint vær da, da kommer terrassen virkelig godt med :) er vanlig med mindre liv nå som det begynner å bli trangt der inne, så tror ikke du skal bekymre deg :) når har du termin?

Her i gården har toåringen ferie denne uka. Det medfører så og si ingen alenetid for mor, og en liten "pause" fra BV. Han krever mye, og med min form, så tar det all energi. Når han sover , så er det klær, kjøkken og annet som ikke gjør seg selv som står i fokus ;) Håper resten av uka blir fin med bra vær, da skal vi drive ute, det er enklere å aktivisere han med min form da :)

har termin 8.aug. var nok mini som lå innover ja. for etter 3 roooolige dager der inne, er d nå full fart igjen. lykkelig. :-)

Vi er i syden:) og gjett hva som meldte sin ankomst i går?! Bekkenløsning på ene siden! Så nå går jeg rundt som Dolly duck å føler meg rimelig snasen:p godt vi har planer om å bare slappe av:)

Brukt helle i dag i senga, for at bekkenet har blitt verre. Klarte ikke å sove i natt og idag morges voknet jeg 4 tiden med veldig vondt i ryggen og kvalm og vond i magen........forferdelig. Slappet helt av og ønsker at dette går over for at jeg vil ikke ødelegge kamping vogna turen til ungne i helgen.

Vi er i syden:) og gjett hva som meldte sin ankomst i går?! Bekkenløsning på ene siden! Så nå går jeg rundt som Dolly duck å føler meg rimelig snasen:p godt vi har planer om å bare slappe av:)

Ååh, nå ble jeg misunnelig.. Har sååå lyst til til syden :) men ikke så misunnelig på bekkenløsningen da, hold deg mest mulig i ro og ikke minst koos deg på ferie :)

Back
Topp