Hvordan har svangerskapet vært så langt?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jeg syns det kunne vært litt spennende å høre hvordan svangerskapet deres har vært så langt jeg:D

Tenker da i forhold til eksempelvis trøtthet,kvalme, vann i kroppen, mye nerver, humørsvingninger osv.

Litt om mitt:
Var en del trøtt de første 3mnd, og var vanskelig fungere i jobb....Gikk på jobb,så rett i seng..men det har gitt seg med trøttheten. Ellers halsbrann 1 dag:P En del opp og ned i humør har det gjerne vært, tehe...men for utenom det har det vært et knirkefritt og greit svangerskap. Så ingen grunn å klage her altså:D

Hmm... Kvalm så og si helt frem til 4.mnd... Også kom bekkenplagene.. Noe som gjør veldig vondt! Og er utrolig kjipt, for jeg er vant med å være i aktivitet 24/7.. Klarer ikke ta det med ro nå heller, så det blir bare verre :( kiropraktor har henvist meg videre til fysio! "/
Og pga varmen har jeg fått en god del vann i kroppen.. Kjedelig å føle seg som sprengt pølseskinn!! :P Hehe :)
Og om nettene gjør det vondt i bekken og rygg hver gang jeg skal snu meg. Og har helt forferdelig halsbrann stort sett hver natt, så søvn blir det lite med... Dette var mye klaging!! Hehe :)
Gleder meg til å få tilbake kroppen min igjen.. Og kunne jobbe, ri hesten min og gå lange turer i skogen med hunden :)

Hmm... Kvalm så og si helt frem til 4.mnd... Også kom bekkenplagene.. Noe som gjør veldig vondt! Og er utrolig kjipt, for jeg er vant med å være i aktivitet 24/7.. Klarer ikke ta det med ro nå heller, så det blir bare verre :( kiropraktor har henvist meg videre til fysio! "/
Og pga varmen har jeg fått en god del vann i kroppen.. Kjedelig å føle seg som sprengt pølseskinn!! :p Hehe :)
Og om nettene gjør det vondt i bekken og rygg hver gang jeg skal snu meg. Og har helt forferdelig halsbrann stort sett hver natt, så søvn blir det lite med... Dette var mye klaging!! Hehe :)
Gleder meg til å få tilbake kroppen min igjen.. Og kunne jobbe, ri hesten min og gå lange turer i skogen med hunden :)

Jeg har et lett svangerskap ser jeg...hehe:P:D

Jeg var ikke noe kvalm de første 12 ukene, men på 12+1 kom kvalmen flygende på meg! :p har ellers vært sinnsykt trett pga ME atpåtil, og slitt endel med bekkenet, men ellers har formen vært noen lunde grei da. :-) men nå begynner vannet å innta kroppen, så det blir vel mer slitsomt etterhvert:p

Kvalme, kvalme og atter kvalme. Jeg var døgnkvalm, med ekstrem kvalme på kveldene og nettene fram til uke 15. Da roet det seg litt, så dagene var fine. Men da kom bekkenlåsningen, så ble ørten behandlinger hos kiropraktor. Hovedproblemet for meg nå er at jeg har så mye luft i magen at jeg blir kvalm. Tar minifom fire ganger om dagen, gjort helt siden jeg ble gravid, men hjelper knapt. Magen står på spreng, det sprenger oppover brystet og jeg er ikke langt fra å kaste opp enkelte ganger. Og det uansett hvordan jeg spiser og hva jeg spiser. Verst på kveldene det og. Bekkenlåsningen kommer og går, og jeg har fryktelig mye angst. Har fått det av hormonene, for jeg var ikke sånn før jeg ble gravid. Oppkastfobi ja, men ikke generell angst som river i kroppen døgnet rundt.

På UL idag spurte Lege hvordan formen var og keg sa som samt var at jeg stortrives
jøss! Svarte damen og mente at hun hadde forventet litt mer klaging på dette stadiet. Nja, om jeg skal klage på noe så må d bli varmen da svarte jeg...

Har det i utgangspunktet helt topp!
Bare vanlige svangerskaps"plager" som jeg ikke kan klage på i grunn.. :)
Ikke hatt særlige plager heller, den største plagen jeg har hatt må være sjefen..
Forutenom hormoner som er helt på trynet!

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har hatt et kjempe fint svangerskap uten de store plagene som er verdt å klage over :p Eneste som har vært kjedelig nå er at jeg må være innlagt med så strengt sengeleie, men det går det å :) Det går jo til en god sak, og maks 10 uker av livet skal jeg klare :) Syns nesten det er verre med den dogreia, jeg har helt noia mot å gå på do andre steder enn hjemme så har hatt veldig mye vondt i magen pga det men men :)

Jeg har hatt et kjempe fint svangerskap uten de store plagene som er verdt å klage over :p Eneste som har vært kjedelig nå er at jeg må være innlagt med så strengt sengeleie, men det går det å :) Det går jo til en god sak, og maks 10 uker av livet skal jeg klare :) Syns nesten det er verre med den dogreia, jeg har helt noia mot å gå på do andre steder enn hjemme så har hatt veldig mye vondt i magen pga det men men :)
Jeg har heller ikke vært kvalm en eneste dag, til og med ikke da det var to!! jeg er heldig med den syns jeg ;)

Back
Topp