Hvordan har partneren din det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Det blir fort mye oppmerksomhet på den gravide, og lite på den som står på siden og skal bli mor eller far.

Så hvordan er det med den vordende partneren?

Tror det står ganske bra til. Tror han gleder seg og uroer seg. Tror han er mest bekymret for fødselsdelen, men han er med til samtaler hos jordmor så han kan stille de spørsmålene han ønsker. Han er med på alt, fordi han har tid til det og syns det er viktig :)
Det er jo veldig godt å høre da :) Lurt å inkludere dem tror jeg :)

Tja, det går ikke så mye i babyprat hos oss. En av grunnene til at jeg er veldig glad dette forumet finnes! Tror det har med å gjøre at vi har mange kompiser uten barn, så ikke så mange som deler interessen for babyer i miljøet vårt. Ikke så stor forskjell før og under graviditet

Tror det går bra med han. :) Ser sånn ut.

Eneste problemet hans er at det blir litt lite på'n. Men han har vel suksess sånn 1 av 25 ganger han prøver seg, så. Får være fornøyd med det.

Tror det går bra med han. :) Ser sånn ut.

Eneste problemet hans er at det blir litt lite på'n. Men han har vel suksess sånn 1 av 25 ganger han prøver seg, så. Får være fornøyd med det.

Det låter som här :laughing021 Ibland tycker jag synd om honom, och ibland blir jag så fruktansvärt sur för att han inte förstår att jag har mer än nok med mig själv til tider!

Det låter som här :laughing021 Ibland tycker jag synd om honom, och ibland blir jag så fruktansvärt sur för att han inte förstår att jag har mer än nok med mig själv til tider!

Han er "heldig" sånn at han er vant til det. 18 måneder med prøving gjorde ikke akkurat underverker for sexlivet.

Full panikk hos oss :( men går seg til litt og litt.

Han er "heldig" sånn at han er vant til det. 18 måneder med prøving gjorde ikke akkurat underverker for sexlivet.

oi här var det motsatt! han var litt besviken för att bägge sista barnen satt på förste skudd siden prövinga är dem gångerna han får sig desidert oftast :hilarious:

Mannen min tar det med ro og syns jeg egentlig virket stresset om alt. Han sier at fødselen er det lenge til så bare å ta det med ro nå og ikke planlegg så mye :headphone:

Men ellers er sexlivet slik at han er redd for å skade babyn og syns det er unormalt å ha sex med gravide meg :hilarious::hilarious:

Går vell greit, tror ikke helt han vet egentlig at om 3 mnd har vi en baby i hus :hilarious:
Selv om han alikevell vet det da :p
Han er No med på alle kontroller og, og han spør vist han lurer på noe :)

Jeg føler tida snegler seg avgårde....

Her går det alt for raskt, vi har ingenting klart Innen baby jenta kommer skal vi få nytt bad/vaskerom og flytte kjøkken vi har for mye å gjøre frem til jenta kommer derfor lite tid og travelt

Her går det alt for raskt, vi har ingenting klart Innen baby jenta kommer skal vi få nytt bad/vaskerom og flytte kjøkken vi har for mye å gjøre frem til jenta kommer derfor lite tid og travelt

Såpass ja.... ordner seg nok ☺️

Back
Topp