LadyZ
Gift med forumet
Uff... sitter her med tårer i øynene nå. Min kjære klarer ikke glede seg over graviditeten ennå. Han sier det ikke har gått opp for han. Nå hadde vi akkurat en diskusjon der jeg sa at jeg ville fortelle mine foreldre om det i uke 8 og andre i uke 12. Han mener både uke 8 og uke 12 er alt for tidlig. Det som kom frem til slutt var at han var redd ting skulle komme ut på facebook sånn at han en dag kom på jobb og kolegaene sa gratulerer.
Jeg mener han ikke kan nekte meg å si det til folk i uke 12. Da er vi jo over den magiske grensen... Og ønsker han å si det senere, så dumt for han om det da kommer ut på facebook. "Får de på jobben vite det gjennom facebook blir jeg forbanna" var det siste han sa før han nå gikk i dusjen!
Jeg mener han ikke kan nekte meg å si det til folk i uke 12. Da er vi jo over den magiske grensen... Og ønsker han å si det senere, så dumt for han om det da kommer ut på facebook. "Får de på jobben vite det gjennom facebook blir jeg forbanna" var det siste han sa før han nå gikk i dusjen!