Hvordan har kroppen deres vært etter å ha mistet?

minibaby

Andre møte med forumet
Pga krosmofeil og hjertefeil fikk vi beskjed halveis i uke 12 at fosteret ikke ville overleve og det endte med medisinsk abort leser andre som har vært på etter samtale, vi fikk aldri det, hva snakker man om? Hvordan har kroppene deres vært etter på? I dag 4 uker etter kom det litt blank væske ut av brystet?? Har jo fått barn før og da kom det jo fordi det gjøres klar til melke produksjon..
Jeg blødde lite i knapt en uke etter aborten og etter det har jeg ikke blødd noe, brunlig utflod en dag for en uke siden. Noen med erfaringer å dele?
 
Så trist å høre.
Jeg har hatt en MA og medisinsk abort.
Fosteret døde i uke 6+, oppdaget i uke 8. Det kan ikke sammenlignes med det dere har prøvd, men jeg vil anbefale deg å kontakte sykehuset du var på ifm svangerskapsavbruddet. Noen ganger blir aborten ikke komplett, og synes du burde tilses.
Sender deg en trøsteklem.
 
Jeg mistet i ma en tvilling i 2018. Jeg var sikker på at det kom til å gå rett vest med den andre også, men han er blitt en frisk og rask 2åring som meldte sin ankomst 6 uker før tiden. Med alt som har vært så skulle jeg også ønsket at jeg hadde fått litt oppfølging i ettertid. Psykisk sett så er jeg helt ødelagt. Sliter med angst (for ALT). Klarer ikke å gå ned i vekt fordi jeg sliter og har i tillegg fått høyt blodtrykk og en form for me (en kombinasjon at jeg var utsatt for en skade to år før jeg ble gravid, men svangerskap, fødsel og spedbarnstiden har virkelig vært med på å gjøre vondt værre). Legen min ser bare blodtrykket mitt og mener at jeg må ned i vekt, men det er nada oppfølging i forhold til det psykiske....
mitt råd, mas om å få litt hjelp og litt oppfølging!
 
Jeg fikk full melkespreng bare dager etter fødsel, heldigvis forsvant dette etter ca 1 uke. blødde vel i rundt 2-3 uker og fikk mensen tilbake etter bare 5 uker.
Har slitt mye i tiden etter, gått ned over 10 kg da jeg glemmer av og spise og slikt.
Kroppen er nå egentlig tilbake i grei form igjen, men den psykiske delen er ikke god ennå.
 
Jeg måtte avbryte et svært etterlengtet svangerskap i uke 15. Jeg fikk ikke melk i puppene i etterkant men kjente det var noe som foregikk i dem.
Jeg blødde i større og mindre grad i flere uker med to episoder av styrtblødning. Så etter andre styrtblødning 3 uker etter aborten, dro jeg til sykehuset. Der avdekte de små rester i livmor og at jeg hadde lav blodprosent så de anbefalte utskrapning. Det gjorde vi og da spottet jeg i 5 dager, deretter hadde jeg episoder med brun utflod før jeg hadde 3 blødningsfrie dager for så å få noe jeg tror var første mens (6 uker etter) som var svært lite og varte bare 2 dager. Med andre ord var kroppen min på bærtur i 6,5 uke.
 
Back
Topp