Hvordan har julen som gravid vært?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har det føltes annerledes en hvordan du føler det ellers? Tyngre? Noe som har vært kjiipt eller ekstra gøy?

Eneste jeg savnet var en akevitt til maten. Ellers synes jeg jula har vært lik. Litt ekstra sliten til kvelds kanskje.

Merket igrunn ikke noen forskjell fra julen ellers annet enn at jeg blir fortere sliten.

Som andre julefeiringer! Formen er bra og vi har et rolig tempo i romjula. Jeg har vært gravid i fire av de ti siste julefeiringene, men dette er siste gang altså!

Har hatt en fin jul! Har ikke savnet noe som helst. Drikker vanligvis ikke alkohol uansett. Eneste er ryggen som har fått gjennomgå med mange timer på spisestuestoler.

Merkes mest at jeg ble fort sliten etter mye selskaper, tar tid å hente seg inn igjen

Har vært på reise i julen til min samboer sin familie i Finnmark. Det har tatt på å være sosial, ikke alltid kunne lytte helt til kroppen, så ble reisen forsinket osv. Så kjenner at nå som vi er hjemme igjen er kroppen helt tappet. :happy: Men nå er det mange gode rolige dager fremover :love7

Savnet akevitt og spekemat.. Også hadde jeg nattevakter 24.-26. mai så var veldig trøtt utenom jobb, men det hadde forsåvidt ingenting med at det er jul å gjøre.
Det var heldigvis de siste nattevaktene mine på en goood stund :angelic:

Savner litt å kunne ta litt alkohol når vi har spillkveld for voksne i romjula og alle rundt er småbrisne mens man føler seg superedru ved siden av. Men ingen krise, snakk om en eller to dager :hilarious: Og at jeg savner spekemat, roastbiff og ost gjelder uansett årstid :sorry:

Merker ingen store forskjeller, har hatt en likedan feiring nå som jeg ellers har hatt :happy:

Har ikkje merka så mye forskjell egentlig... veldig lite alkohol hos oss i julå så lite forskjell der... einaste så eg savna litt va spekemat;)

Back
Topp