Hvordan har julen som gravid vært?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har det føltes annerledes en hvordan du føler det ellers? Tyngre? Noe som har vært kjiipt eller ekstra gøy?

Egentlig ganske fin, men litt slitsom. Ser frem til neste jul da, med en 3åring og en på 8-9mnd ☺️ Og forhåpentligvis en kropp som fungerer.

Vært en fin jul. Men er mye trøtt. Magen er blitt mye større i romjulen. Og må passe på hva jeg spiser pg.a blodsukkeret, noe som er litt kjedelig i disse tider når det er så mye godt på bordet.

Det har gått forholdsvis bra, men julemiddagen ble noe mindre enn vanlig da jeg blir ganske fort mett! Men det er kanskje like greit ;)

Vært en fin jul. Men er mye trøtt. Magen er blitt mye større i romjulen. Og må passe på hva jeg spiser pg.a blodsukkeret, noe som er litt kjedelig i disse tider når det er så mye godt på bordet.
Bare vet til du blir så stor at du setter deg fast mellom ting. Husker jeg stod bom fast mellom to biler en gang :laughing001

Bare vet til du blir så stor at du setter deg fast mellom ting. Husker jeg stod bom fast mellom to biler en gang :laughing001

Huff, høres ikke gøy ut. Jeg innbiller meg at jeg ikke skal bli så stor. Hver gang magen popper litt, blir jeg sjokkert. Skulle tro jeg aldri hadde sett en gravidemage.
#tungtfordet

Huff, høres ikke gøy ut. Jeg innbiller meg at jeg ikke skal bli så stor. Hver gang magen popper litt, blir jeg sjokkert. Skulle tro jeg aldri hadde sett en gravidemage.
#tungtfordet
Ja, er kjempetungt når det pågår. Flira godt når jeg satte meg fast mellom bilene og måtte få noen andre til å kjøre ut bilen fra plassen min fordi noen hadde parkert så nærme!

Har hvert mettende... har sist og spist og spist....stønna og uffa meg over min sprengte mage. Ellers tatt det med ro. Sovet godt osv. Bekkenløsninga har blitt værre, så ikke godt .

Har egentlig vært ganske slitsom. Har gledet meg litt til "den rolige og mørke" januaren :)

Vi var bortreist på besøk hos svigers. Ble stille og rolig, da vi fikk omgangssyke. Var heldigvis friske i god tid før hjemreise.

Altfor mye mat og julekaker! Har vel spist hver halvtime-time for å holde kvalmen borte :yuck:

Back
Topp