Hvordan har helgen vært?

StoresøsterJan10

Elsker forumet
Her har helgen gått i full fart! Var på kvinneseminar på lørdag, og søndag var det barneselskap for bestevenninen til eldste snuppa[:)] Gode grunner til å sløyfe husarbeidet[8D]

Oj har det vært helg alt ? Dagene bare suser forbi her, så husker knapt hva vi har gjort jeg, hm......hadde i så fall dugnad på søndag, med få fjerne 2 trær, så koselig med masse familie rundt oss, så ble det pølsefest i garasjen etterpå. Ja...stemmer, da bakte jeg på lørdag, og søndag var vi på shopping i sverige. Som sagt, dagene bare SUSER forbi [;)]

ORIGINAL: Aves

helga forsvant fort gitt [:D]
lørdag var jeg på zumba mens de små leka seg i barneparken. pappaen fiksa på huset. laga litt julegaver....søndagen besøkte vi venner så småttisene fikk herja litt. vi har laga pannekaker og vafler...fikk halloween-besøk av 3 nabosmåttiser som jeg dynga ned med godteri slik at jeg skulle slippe å ha noe igjen selv [:D][:D]
dagene flyr og jeg får ikke tid til alt jeg ønsker.hihihihi.

nå strikker jeg på monsterbuksa.kanskje ferdig med strikkinga i kveld. begynne å montere løse tråder og lage til tenner og øyner [:D]

Hehe, smart[:D]

Kjempe lyst til å begynne å strikke igjen selv jeg, strikket en genser(islandsk oppskrift) Til gubben i fjor, ennå ikke fått på glidelåsen [8D] hihi, er bare det igjen så jeg burde bli ferdig;P værre med å få tid til det ;P hihi

ORIGINAL: FruStina

Oj har det vært helg alt ? Dagene bare suser forbi her, så husker knapt hva vi har gjort jeg, hm......hadde i så fall dugnad på søndag, med få fjerne 2 trær, så koselig med masse familie rundt oss, så ble det pølsefest i garasjen etterpå. Ja...stemmer, da bakte jeg på lørdag, og søndag var vi på shopping i sverige. Som sagt, dagene bare SUSER forbi [;)]

hihi jeg tror det ja[8D]
Hvor i sverige shopper dere da? Her handler vi på svinesund og nordby[:)]

ORIGINAL: StoresøsterJan10

helga forsvant fort gitt [:D]
lørdag var jeg på zumba mens de små leka seg i barneparken. pappaen fiksa på huset. laga litt julegaver....søndagen besøkte vi venner så småttisene fikk herja litt. vi har laga pannekaker og vafler...fikk halloween-besøk av 3 nabosmåttiser som jeg dynga ned med godteri slik at jeg skulle slippe å ha noe igjen selv [:D][:D]
dagene flyr og jeg får ikke tid til alt jeg ønsker.hihihihi.

nå strikker jeg på monsterbuksa.kanskje ferdig med strikkinga i kveld. begynne å montere løse tråder og lage til tenner og øyner [:D]

Hehe, smart[:D]

Kjempe lyst til å begynne å strikke igjen selv jeg, strikket en genser(islandsk oppskrift) Til gubben i fjor, ennå ikke fått på glidelåsen [8D] hihi, er bare det igjen så jeg burde bli ferdig;P værre med å få tid til det ;P hihi

er ikke en superstrikker selv...men klarte å mekke sammens en bukse. ble klar til bhg i dag så snuppa har testa den. nå må jeg bare få laga en til lillebror så han har når han skal starte i bhg 1 jan. er bare så fryktelig sliten om dagen. starta i ny jobb for ikke så lenge siden og der er massiv opprydding ette tidligere rot. merker det sliter på. i tillegg er utsiktene fremover ikke så veldig lyse med tanke på tid til familie. jobb i helg +++ denne helga og om 3 uker igjen....er litt spent på sommeren... hørte i dag at en kollega hadde kun 2 uker i strekk pga at det ble så mye jobb liggende...men man har vel lovfesta 4 veker ? eller minimum 3 sammenhengende?.....jeg som trodde jeg valgte en fam.vennlig jobb. hadde to tilbud på samme tid.

Huffda, høres ikke greit ut[&o]
Jeg mener å ha hørt att man har krav på 5 uker i året? eller er jeg kanskje helt på jordet og blander med island hehe[;)]

Har du oppskrift på buksa? [:)]

http://melamin.blogg.no/1247459150_monsterbukse__oppskri.html

har brukt denne oppskrifta jeg [:D]

Takk takk :)

ORIGINAL: StoresøsterJan10

ORIGINAL: FruStina

hihi jeg tror det ja[8D]
Hvor i sverige shopper dere da? Her handler vi på svinesund og nordby[:)]

som oftes på Nordby, men liker best babyshoppen på svinesund :)

Back
Topp