Hvordan har formen deres vært i dag?

mummimammaides

Flørter med forumet
Julegavene 2019
Jeg sto opp tidlig (tidligere enn vanlig) og var generelt veldig kvalm. Fikk etterhvert spist noe, men ble igjen kvalm rundt middagstider. Denne gangen ble det så ille at jeg måtte ta meg 2 timer i senga. Ble litt opplagt etter dette, men ble nå til kvelds veldig kvalm igjen. Flere som har det slik? Har egentlig ikke følt noe på dette før denne uka..

I dag var jeg så trøtt og sliten at jeg måtte kjøre lille til svigermor slik at jeg kunne kjøre hjem og sove. Sov fra 11-13, så lå jeg å slakket på sofaen 1,5 time før jeg hentet lille igjen.

Det sitter langt inne å måtte be om hjelp og spesielt så mange timer. Men i dag sa kroppen bare stopp:banghead:

Jepp:depressed: stort sett kvalm hele dagen, vært slik et par uker allerede men synes det er verst nå de siste dagene...morgenen går greit, og på jobb svirrer liksom alt mulig annet i hodet og tiden går fort. Men så bygger det seg opp fra fergeturen hjem fra jobb og utover ettermiddag og kveld. Helt pyton på kveldstid, når man liksom skal slappe av på sofaen og kose seg med TV:wideyed: kaster heldigvis ikke opp, men går med konstant følelse av at det er like før:schocked028 håper ikke dette varer så lenge altså, blir jo litt usosial og lite snakkesalig når det er slik...kan jo ikke rope ut til alle at jeg er kvalm og gravid heller:puke_l

Måtte ha meg en middagslur igår som varte helt til kl 20 :p Så var det en kjapp middag, og i seng da jeg ble skikkelig kvalm.
Idag begynte dagen lovende, med oppkast alelrede før frokost :(

Føler meg konstant bilsyk og føles ut som magen brenner pga mye syre for tiden. Orket ikke å dra på jobb i dag siden vi kom hjem fra ferien veldig sent i går. Sov litt ekstra på morgenen og ligger bare på sofaen. Hadde håpet å kunne jobbe ut denne uka (fra i morgen av) for har en følelse av at det kommer til å ende opp i daglig oppkast frem til uke 16-17 som jeg er vant med.

Hvilken uke er du i? Jeg var heldig og var bare ordentlig kvalm i uke 7 og 8 :) på meg kom og gikk det også i løpet av dagen som med du. Til og med om natta var jeg kvalm flere ganger. håper det går fort over for deg også. Er grusomt tungt når det står på.

Jeg har vært kvalm på formiddagen de siste dagene, men i dag har jeg ikke vært kvalm i det hele tatt. Er 7+0 i dag og går egentlig bare og venter på den intense kvalmen. Håper selvfølgelig at den aldri kommer, men vet at min mor var kvalm 24 timer i døgnet, og kastet opp mange ganger daglig i 8 mndr i alle sine tre svangerskap. Går nesten bare og stålsetter meg for det samme.

Back
Topp