Hvordan har du det?

Trøtt og sliten her også :banghead: og kvalm (igjen). Verker i både skambein og korsrygg. Lunten er liten, og lurer ofte på åssen eg ska klare dette med to andre som krever sitt, men de er helt i hundre av å få en lillebror.

3 uker igjen te termin, men håper og tror han kommer litt før. Nå i kveld har han vært helt i hundre ( mer en normalt), og de to andre andre dagene var han veldig rolig. Regelmessige kynnere to dager på rad.

Men med morfar som ligger for døden og mormor som nylig ble hjerteoperert
og hadde pusteproblemer etterpå. Var med å sette opp gjerde på beite samt jage dyrene ut ;)
 
Nå begynner den konstante dårlige samvittigheten ovenfor de to barna jeg allerede har å ta overhånd og bli litt overveldende, og har hatt episoder hvor jeg har satt store spørsmålstegn om hvorfor vi i det hele tatt skal ha et tredje barn når vi har to fantastiske fra før av...!?

Jeg veeeet dette går over, men haff....mye følelser om dagen :) Hva med deg, Nilen?!!
Venter nr.3 her også og jeg gruer meg litt til utfordringene som venter.
Håper jeg klarer å fordele meg godt nok :oops:
Prøver å tenke positivt men... :rolleyes:

Sliten og masse maserier! :p Men sover iallefall godt på natten enda :) 37+3
 
idag er jeg bare sur på mannen,han dro på fest ikveld han, enda han vet at jeg kan gå i fødsel når som helst og at det bare er 2 uker igjen til termin. Enda jeg ba han inderlig å bli hjemme. er ikk mere enn 3 uker siden sist han var på fest
Han dro selv om du ba han være hjemme?
Så dårlig gjort :(
 
Jeg er sliten og lei, føler at alt er tungt. Jeg tror naturen har gjort det litt slik med vilje, slik at man ser frem til den tunge fødsel med glede, enda man vet det blir vondt :p Her er det en del bekkenplager, oppstøt/halsbrann, og en del smerter i magen pga kynnerne og strekk. Jeg er mye trøtt og har mye igjen og gjøre før ting er klart.

Nå har vi mistet hunden vår også, så i tillegg til å være litt trist, så har jeg så dårlig samvittighet ovenfor at jeg ikke hadde mer å gi han mot slutten. Det var langt ifra hver dag jeg klarte å gå tur med han, og kvalmen gjorde at det ble begrenset med kos, fordi sykdommen gjorde at han luktet vondt. Så nå føler jeg litt at han ble avvist på slutten, og ikke følte seg elsket :( Så har jeg enda mer dårlig samvittighet fordi vi har bestemt oss for ny valp allerede, og vil ikke føle at jeg bare erstatter den gamle syke med en ny og frisk liksom, typisk bruk og kast.... Det er veldig typisk meg å få slike samvittighetskvaler enda jeg vet det ikke er sånn.
Tror også det er litt bra at det er så slit på slutten. Motiverende for fødsel! :p

Man er så sårbar spesielt i svangerskapet. Ikke rart at følelsene tar litt overhånd. Selv om du vet jo at det ikke stemmer <3
 
Samboer må gre håret mitt, sette det i hestehale, kutte opp kjøttet mitt, ta på meg sokker og hjelpe å lukke bh-en p.g.a Carpal tunnel syndrom :hilarious: men han klager ikke, jeg klager vel litt :angelic: og med en bekken eksplosjons utglidning som jeg velger å kalle det, så går ting "litt" tregt :hilarious: Men samboer er alltid beredt til massasje og hjelper meg så godt han kan heldigvis.Koselig å gå med stor gravid mage er jo ikke lenge igjen nå :) Men mulig jeg kapper av meg hendene snart så får jeg fred fra de i det minste :wacky:
Full service! :p Det er bra han stiller opp!
Du har lov å klage litt syns jeg.
Er det noe som går over etter fødsel?
Ikke klagingen, men Carpal Tunnel :p
 
Formen er tung!! Og jeg er rett og sliten, trøtt og lei. Prøver å gjøre smått her og der men det er tungt å bevege seg. Teller febrilsk nedover....25 dager igjen til jeg får holde jenta mi og få meg selv tilbake.

Men samtidig mistenker jeg at hun vil komme ut før ks datoen. Har hatt en del tegn på at ting er i gang og at hun kanskje gjør seg klar for å møte verden. :Heartpink Så jeg tipper at hun kanskje velger å bryte ut første uken i juni. Da er jeg i uke 38.

I dag trer jeg inn i 30 årene...og det er virkelig en trøst å vite at jeg er snart offisielt ferdig med baby making. To gutter og ei lita diva får være mer enn nok. :p
Spennende om det stemmer! Hva slags tegn har du? :) Blir det da ks i all hast hvis du skulle få rier?

Det høres ut som en fin gjeng det. Blir nok passet godt på av to storebrødre hun da :D

Gratulerer med dagen som var!
 
Formen er fin, men jeg er utslitt i hodet. Sover dårlig og det har vært veldig mye nå i mai med mange bursdager og ting som skal planlegges og brukes penger på. Litt murringer innimellom, men ikke de store greiene. Gleder meg masse til å sløve hele dagen med en liten baby på brystet :D Jeg har nemlig bestemt at det skal skje! Ingen kolikk eller ammeproblemer her nei! :hilarious:
Liker den innstillingen. Jeg er forberedt på det verste :rolleyes:
 
Formen er dårlig... Føler meg slapp,trøtt,sint alt er tungt. Tungt å løfte beina,tungt å leke på gulvet, tungt å puste og svetter ut av en annen verden....
Er noe som skjer med kropper hverdag og har bestemt meg for å prøve å slutte å kjenne etter, blir så utålmodig. Er veldig klar får å få ut lillebror og bli ferdig med det(skal bli deilig)! :D
Slitsomt! Og jeg er også utrolig varm om dagen! Kan være glad vi ikke skal gå hele sommeren iallefall :angelic:
Blir godt å få tilbake kroppen sin igjen!
 
Trøtt og sliten her også :banghead: og kvalm (igjen). Verker i både skambein og korsrygg. Lunten er liten, og lurer ofte på åssen eg ska klare dette med to andre som krever sitt, men de er helt i hundre av å få en lillebror.

3 uker igjen te termin, men håper og tror han kommer litt før. Nå i kveld har han vært helt i hundre ( mer en normalt), og de to andre andre dagene var han veldig rolig. Regelmessige kynnere to dager på rad.

Men med morfar som ligger for døden og mormor som nylig ble hjerteoperert
og hadde pusteproblemer etterpå. Var med å sette opp gjerde på beite samt jage dyrene ut ;)
Jeg var lest at kvalmen er et modningstegn ;)
Høres jo ut som det kan skje noe før!

Wow! Det hørtes litt skummelt ut det der :oops:
 
38+2. Formen er grei. Syns det begynner å bli tungt og vondt, men sånn er det på slutten. Verre med tålmodigheten ovenfor 2 åringen[emoji87][emoji849] Nyter de siste ukene nå alene på dagtid[emoji16]
 
Full service! :p Det er bra han stiller opp!
Du har lov å klage litt syns jeg.
Er det noe som går over etter fødsel?
Ikke klagingen, men Carpal Tunnel :p


Haha håper klagingen går over, men kan ikke love noe 100 % :hilarious: Ja han er heilt fantastisk, har trukket vinnerloddet der føler jeg :happy::Heartred

I de fleste tilfeller så går det helt tilbake av seg selv, så håper det gjelder hos meg og. Nå skal jeg inn til en ortoped i løpet av uken, så får vi se hva han sier til godt :)
 
38+2. Formen er grei. Syns det begynner å bli tungt og vondt, men sånn er det på slutten. Verre med tålmodigheten ovenfor 2 åringen[emoji87][emoji849] Nyter de siste ukene nå alene på dagtid[emoji16]
Har også en 2 åring og var helt greit å levere i barnehagen for å så dra hjem i dag syns jeg :angelic:
Puh :)
 
Liker den innstillingen. Jeg er forberedt på det verste :rolleyes:

Jeg var det sist gang, og fikk ikke til å nyte tiden fullt ut. Det måtte jo bli ille snart!
Men du vet, en positiv innstilling nå betyr jo bare at det blir ille denne gangen :hilarious:
 
Føler at det kommer flere modningstegn, enda jeg ikke vet om det er det. Fått nedpress i langt større grad, det stikker veldig i skjeden, føles som om noe allerede er på vei ut. Har enda ikke knødd meg til å skaffe tisselaken, men følte plutselig behovet for å stå opp å legge en handduk i senga :p
 
Jeg har det relativt bra jeg, litt jo sliten, tung og trøtt..Plages med stikking i underlivet, som er sykt vonde i par sekunder. Også har jeg kynnere som merkes veldig godt nå. Natta er verst, for da er jeg oppe 3/4 ganger for å gå på do, samt hundre ganger for å finne en behagelig liggestilling. blææh. Men det følger med så klager ikke :p

Jeg lytter mye til "en god fødsel" for å forberede meg mentalt til jeg skal igjennom en fødsel igjen. Sitter litt angst fra første gang jeg fødte da datteren min satt fast i 1 time. Men denne gang har jeg bestemt at jeg skal gjøre mitt beste på å få hodet klart til fødsel, resten får kroppen og jordmora ta seg av. :)

Er forresten i uke 38+0 i dag, så det nærmer seg. Både jeg, pappa og storesøster er klar for lillebror nå. :)
 
Jeg har en del Stikkinger nedover for tiden. Hadde ingenting slikt forrige gang.
 
Føler at det kommer flere modningstegn, enda jeg ikke vet om det er det. Fått nedpress i langt større grad, det stikker veldig i skjeden, føles som om noe allerede er på vei ut. Har enda ikke knødd meg til å skaffe tisselaken, men følte plutselig behovet for å stå opp å legge en handduk i senga :p
Hehe, kjenner meg igjen i det. Føler babyen nesten kommer ut der nede :p
 
Jeg har det relativt bra jeg, litt jo sliten, tung og trøtt..Plages med stikking i underlivet, som er sykt vonde i par sekunder. Også har jeg kynnere som merkes veldig godt nå. Natta er verst, for da er jeg oppe 3/4 ganger for å gå på do, samt hundre ganger for å finne en behagelig liggestilling. blææh. Men det følger med så klager ikke :p

Jeg lytter mye til "en god fødsel" for å forberede meg mentalt til jeg skal igjennom en fødsel igjen. Sitter litt angst fra første gang jeg fødte da datteren min satt fast i 1 time. Men denne gang har jeg bestemt at jeg skal gjøre mitt beste på å få hodet klart til fødsel, resten får kroppen og jordmora ta seg av. :)

Er forresten i uke 38+0 i dag, så det nærmer seg. Både jeg, pappa og storesøster er klar for lillebror nå. :)
Ja, det følger med. Men det er lov å klage litt ;) akkurat som når man blir fyllesyk. Du vet jo at det kommer, men det er fælt likevel :p

Jeg lyttet også til den forrige gang! Hadde veldig god kontroll under hele fødsel :)
Veldig bra!
 
38+4 idag. Sliten og trøtt. Har en del stikkinger nedentil,kvalme,nedpress,sykt vondt i skambenet og korsrygg. Springer på do ganske ofte,våkner uttalige ganger i løpet av natta for enten å snu meg eller at jeg må på do.

Er ikke sånn kvalm at jeg kaster opp.
 
Spennende om det stemmer! Hva slags tegn har du? :) Blir det da ks i all hast hvis du skulle få rier?

Det høres ut som en fin gjeng det. Blir nok passet godt på av to storebrødre hun da :D

Gratulerer med dagen som var!

Takk. Jeg håper hun kommer før. :p Og dersom det skjer blir det ks der og da.
 
Back
Topp