M
Moderator Kine
Guest
Hvordan går svangerskapet for deg nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også IBS, men etter jeg ble gravid tåler jeg plutselig alt igjenHer er det berre velstand om dagen. Kvalmen er over (så sant eg huskar å ete), eg har ikkje hatt migreneanfall på sikkert 5-6 veker (før sv.skap vanlegvis 1-3 dagar pr veke i snitt), har irritabel tarm og gjekk før svangerskapet på diett, men no tåler eg alt mulig. Deilig å sleppe å tenke på mat og tilpassing heile tida.
Bekkenet skranglar, men det har det gjort av og på i snart 11 år. Er ikkje noko verre enn sist.
Har hatt eksamen nr 1 og 2 av 4 denne veka, og føler det har gått tålig bra. Stolt over å klare dette semesteret til tross for laber form i august-oktober.
Skal ta meg ein lur no, så er eg klar for klubb i kveld (er litt trøtt framleis, men på langt nær like ille som for nokre veker sidan). Og mannen har fått tilbud om jobb 30 min unna med buss (no brukar han nesten 1,5 t kvar veg). Berre fryd her, babyen sprellar og kosar seg.