M
Moderator Kjersti
Guest
Det lurer jeg på 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høreHar det ganske bra for tiden
Litt furten i dag for at det er så bra vær og varmt,mens jeg må på jobb..
Men sommeren har forhåpentligvis akkurat begynt![]()
Høres ut som en fantastisk dagHar det ganske så bra jeg også! Sola skinner, knerten på 2 plasker i bassenget på terrassen, på grillen ligger det snadder og jeg ligger i solstolen
Eneste jeg kan klage på akkurat nå, er den begynnendes bekkenløsningen, og en lege som vil vente ytterligere to uker (minst) før jeg får henvisning til noen som kan hjelpe meg..
Men skal til jm den 28, så da skal jeg klage litt ekstra![]()
Så koselig med feiringJeg jobber i en boilig for funksjonshemmede (hver 4.helg) og i en natur og friluftsbarnehage (100%)
Har da vært koselig på jobb,de jeg jobbet med i dag fikk vite at jeg er gravid,så det ble feiret med hjemmelaget pizza
Eller tidligvakt i morgen,så skal nok ut på vannet etter jobb om været er like bra![]()
Så deiligVært like bra vær i dag.. fikk nesten 3 timer på vannet,kom noen veldig mørke skyer med regn litt lenger utti,så da tura vi innoverMini kommer nok til å gå i naturbarnehage,om vi får plass på den som er her
![]()
Ja, energinivået kan være så som så første trimesteret. Regner med det går over snartHar det bare helt topp, men kjenner jeg blir fortere tom for energi
Sol og varme har vært godt!
Så stasVeldig braKvalmen er omtrent helt forsvunnet, så nå nyter jeg finværet og siste rest av langhelga
![]()
Skal visst regne en hel uke nå.. Blir nok mer flom enn vanlig vårflom her vi bor i hvertfall.. Elva var kjempestor i går, skummelt...Regner her i dag også,til og fra,så blir å shine inne i dag![]()
Så stasHvor er det finvær?
Vårt ble brått borte igjen i dag=(
Ser denJeg skulle visst ikke ha nevnt noe om finvær, for nå skyet det over og ble ganske så grått. Befinner meg på vestlandet, så synes vi hadde fortjent noen solskinnsdager da dette meget mulig kan være den sommeren vi får i år![]()
Så braHar det bra her oghar endelig begynt å glede meg skikkelig. Strever veldig med magen, håper det går over snart
![]()