Hvordan har du det?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Har det ganske bra for tiden :)
Litt furten i dag for at det er så bra vær og varmt,mens jeg må på jobb..
Men sommeren har forhåpentligvis akkurat begynt ;)

Har det ganske bra for tiden :)
Litt furten i dag for at det er så bra vær og varmt,mens jeg må på jobb..
Men sommeren har forhåpentligvis akkurat begynt ;)
Så godt å høre:) Hva jobber du med?:) Ja, trøst deg med at det fortsatt er mange måneder igjen av sommeren, selv om det i september vil føles som den bare varte et par uker;)

Har det ganske så bra jeg også! Sola skinner, knerten på 2 plasker i bassenget på terrassen, på grillen ligger det snadder og jeg ligger i solstolen;)
Eneste jeg kan klage på akkurat nå, er den begynnendes bekkenløsningen, og en lege som vil vente ytterligere to uker (minst) før jeg får henvisning til noen som kan hjelpe meg..
Men skal til jm den 28, så da skal jeg klage litt ekstra:p

Jeg jobber i en boilig for funksjonshemmede (hver 4.helg) og i en natur og friluftsbarnehage (100%) :)

Har da vært koselig på jobb,de jeg jobbet med i dag fikk vite at jeg er gravid,så det ble feiret med hjemmelaget pizza :D

Eller tidligvakt i morgen,så skal nok ut på vannet etter jobb om været er like bra :)

Har det ganske så bra jeg også! Sola skinner, knerten på 2 plasker i bassenget på terrassen, på grillen ligger det snadder og jeg ligger i solstolen;)
Eneste jeg kan klage på akkurat nå, er den begynnendes bekkenløsningen, og en lege som vil vente ytterligere to uker (minst) før jeg får henvisning til noen som kan hjelpe meg..
Men skal til jm den 28, så da skal jeg klage litt ekstra:p
Høres ut som en fantastisk dag:) Bekkenløsning er ikke noe gøy! Stå på ditt! Håper du får den hjelpen du trenger heller for tidlig enn for sent:)

Jeg jobber i en boilig for funksjonshemmede (hver 4.helg) og i en natur og friluftsbarnehage (100%) :)

Har da vært koselig på jobb,de jeg jobbet med i dag fikk vite at jeg er gravid,så det ble feiret med hjemmelaget pizza :D

Eller tidligvakt i morgen,så skal nok ut på vannet etter jobb om været er like bra :)
Så koselig med feiring:D Jeg elsker naturbarnehager:) Eldste mi går i gård og friluftsbarnehage:) Like bra vær i dag? Deilig å være på vannet, da, for de som har muligheten til det;)

Vært like bra vær i dag.. fikk nesten 3 timer på vannet,kom noen veldig mørke skyer med regn litt lenger utti,så da tura vi innover :) Mini kommer nok til å gå i naturbarnehage,om vi får plass på den som er her :)

Har det bare helt topp, men kjenner jeg blir fortere tom for energi :)
Sol og varme har vært godt!

Vært like bra vær i dag.. fikk nesten 3 timer på vannet,kom noen veldig mørke skyer med regn litt lenger utti,så da tura vi innover :) Mini kommer nok til å gå i naturbarnehage,om vi får plass på den som er her :)
Så deilig:) Var fantastisk vær her også, men i dag regner det:( Hadde virkelig sett frem til å bli ferdig i hagen i dag, men har nok av husarbeid å få unna inne, så jeg får nok litt å henge fingrene i likevel;)

Har det bare helt topp, men kjenner jeg blir fortere tom for energi :)
Sol og varme har vært godt!
Ja, energinivået kan være så som så første trimesteret. Regner med det går over snart:) Deilig med godvær da, ja, får liksom litt ekstra energi:)

Veldig bra:) Kvalmen er omtrent helt forsvunnet, så nå nyter jeg finværet og siste rest av langhelga:)

Så stas:) Hvor er det finvær?:p Vårt ble brått borte igjen i dag=(

Jeg skulle visst ikke ha nevnt noe om finvær, for nå skyet det over og ble ganske så grått. Befinner meg på vestlandet, så synes vi hadde fortjent noen solskinnsdager da dette meget mulig kan være den sommeren vi får i år:p

Jeg skulle visst ikke ha nevnt noe om finvær, for nå skyet det over og ble ganske så grått. Befinner meg på vestlandet, så synes vi hadde fortjent noen solskinnsdager da dette meget mulig kan være den sommeren vi får i år:p
Ser den;) Vi bor helt på grensa til Vestlandet.. Virker som om det er helt øst og helt vest det har vært fint, for her på midten kom finværet en dag senere og dro en dag tidligere enn andre steder:P Ble bare 1,5 dag med sol hos oss:(

Har det bra her og :) har endelig begynt å glede meg skikkelig. Strever veldig med magen, håper det går over snart :P

Back
Topp