Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Middels bra. Tenker veldig mye for tiden. På helt feil ting.. [>:]
Ellers: sol, blid baby, Ellos-pakke på vei, godt i gang med dagens gjøremål.. alt ligger til rette for å ha det SUPERT, så det er ene og alene min egen feil at det ikke er det [:)]
Må si jeg har et temmelig deilig for tiden, Jeg har en baby som er utrolig medgjørelig, og verdens søøteste, og en kjæreste som virkelig stiller opp og er super snill!!
Også startet jeg å ta litt mattematikk en kveld i uken nå i mandags på universitetet, og det er bare SÅ deilig og komme igang med det, få hjernen litt igang, så pga det også gjør at jeg har det ganske deilig akkurat nå[:)]
Jeg har det sånn både og, egentlig. Begynner å jobbe snart, gleder meg litt til det. Gruer meg litt og. Fordi jeg ikke får sett gutten min så mye som jeg vil.
I forholdet mitt med sambo så har jeg det ganske dårlig faktisk. Vi er inne i en heller laber periode. Ser ikke helt lyset her nå, men hvem vet. Kanskje vi kan klare å løse det denne gangen også. Skal i hvertfall ikke gi opp uten å ha virkelig prøvd. Men grenser for hvor mye man skal tåle. [&:][&o]
Den ene dagen er ting supert, den neste ok. Går ikke helt i bunn heldigvis, men har en sovebebis som ikke vil sove mer, og den omveltningen er litt stor nå som skolen begynner for fullt i morgen.
Ellers er lillemann en fryd, sambo er fin og jeg er glad. Jeg kjenner det er godt at hverdagen innhenter oss mer og mer i form av trening, skole, barnehage, jobb osv. Men så kommer det en søvnavbrutt natt og jeg er ikke såå glad lenger. Likevel synes jeg vi har gjort en god jobb med å finne løsninger på problemer før de har dukket opp, og har funnet oss godt tilrette som familie [:)] Jeg tror jeg vil livet terningskast 5 jeg [:)]
Får nesten svare litt selv også da...
Jeg har det veldig bra. Syns livet er herlig med tanke på min nydlige jente, herlige samboer og fantastiske familie.
Jeg har kommet igang med mitt sunne liv, og trener faktisk litt. Deilig å se at vekta endelig går nedover igjen! Hotel cæsar har begynt på tv igjen, det samme har grays og brothers and sisters. (ja jeg er litt tv-slave...)
Jupp...er jo noen ting som alltids kan bli bedre, men jeg velger å fokusere på det positive. Jeg er et JA-menneske og ser sjelden problemer med ting, jeg ser muligheter. Så ja, vi har alle våre ting vi kunne ønske at var annerledes, så jeg jobber med å prøve å endre disse tingene.
Og husk damer; det er aldri noen som ligger på dødsleie og sier; jeg kunne ønske jeg brukte mer tid på husarbeid!!!! Så det så! (litt rot er sunt!)
Jeg har det helt ok.
Mange ting som er kjempebra; samboeren min, lillemann, jeg gleder meg til helg, jeg gleder meg til å være med venner på fredag, ting ordner seg, det vet jeg.
Men det er alltid ting som ødelegger. som tankene mine. og følelsene. og familien min. også er jeg veldig forvirret angående psykologen jeg var hos.
Er liksom ikke noe som er så veldig galt, men er utrolig sliten, leiligheten er bomba, jeg føler jeg trenger litt tid alene...
Trenger litt søvn, og litt tid til meg selv... Trenger å sove en hel natt uten å våkne, det har jeg ikke gjort siden jeg ble gravid..[&o]
Er veldig spent på hvordan den nye hverdagen blir, nå som vi skal jobbe begge to, og tulla gå i barnehagen[:)] Sambo har lyst til å trene 3-4 dager i uka, så jeg lurer litt på når vi skal ha tid til å se hverandre [:-] OG at han "forventer" at jeg skal sitte inne hver dag med tulla, og ikke finne på noe selv?...[8|]
Men ting går vel bedre etterhvert som vi kommer inn i nye rutiner[:)]
Jeg har det ganske bra, men Kasper sov ikke godt i natt, og da sov ikke jeg spsielt godt heller. Er trøtt og har derfor ikke kommet meg på trening enda, som gjør at jeg er skuffet over meg selv[&:] (Drar senere i dag, og da blir alt bedre igjen, he he). Ellers nyter jeg dagene med Kasper til det fulle frem til barnehagestart, så har det totalt sett bra[:)]
Har det ganske så bra, faktisk. Mini er stort sett en sol fra han våkner til han skal legge seg. På natta kommer baksiden frem. Han har begynt å våkne, og slår seg ikke til ro før vi tar han med inn i vår seng i 4-5 tia...
Har et lite bryllup å planlegge, og mangler fortsatt en del detaljer der (bl.a en del bordkort...) og det stresser meg litt. Jeg og sambo "småkrangler" litt innimellom, men sånn skal det jo være litt av også. Ellers er vi stort sett ganske så lykkelige, og gleder oss til bryllup og ferie etterpå sammen med mini. Begynner å bli klar for å jobbe (heldigvis noen mnd til enda[;)])
*Med meg selv har jeg det ikke så bra.
*Begynner på jobb på mandag men gruer meg så vanvittig at jeg blir kvalm og har problemer med å sove om natta. Aner ikke hva som skjer eller hva som møter meg der... Hørtes ut på sjefen at han visste ikke helt hvor han skulle gjøre av meg når jeg begynner nå... [:(][:'(]
*Vantrives noe fryktelig der vi bor og i byen vi bor i...
BLÆH!!! [:'(]