Hvordan har du det første dagen i det nye året?

Pin-up

Forumet er livet
1. januar og året vi blir mamma, dere - noen for første gang og noen nok en gang :)

Hvordan er formen den første dagen i det nye året?

Jeg er 13+5 og har stort sett vært i bra form; i dag er intet unntak :) Deilig etter to svangerskap med oppkast og konstant kvalme i ukesvis. Håper at formen er i ferd med å bedre seg for dere som har vært dårlige!
 
Husker skikkelig godt hvorfor jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for kun å få én :p Hormonell, vonde luftsmerter, sliten og vil bare sove - har null energi som igjen går noe sykt utover humøret mitt. Tror jeg har kjefta på 6-7 personer i dag, inkludert sjefen min :rolleyes: I tillegg sliter jeg med å kaste snusen når livet generelt suger balle, så får jeg dårlig samvittighet.

Gah, måtte de månedene her gå fort :(
 
Idag er jeg utrolig sliten :) vi har holdt på i hele dag med flytting siden vi har kjøpt oss hus :) så nå ligger jeg på sofaen :) ble dårlig i uke 5 og var sengeliggende med konstant kvalme i 5 uker. Nå er jeg straks 11 uker og det virker som formen begynner og bedre seg :) venter nr 4 :)
 
Husker skikkelig godt hvorfor jeg i utgangspunktet hadde bestemt meg for kun å få én :p Hormonell, vonde luftsmerter, sliten og vil bare sove - har null energi som igjen går noe sykt utover humøret mitt. Tror jeg har kjefta på 6-7 personer i dag, inkludert sjefen min :rolleyes: I tillegg sliter jeg med å kaste snusen når livet generelt suger balle, så får jeg dårlig samvittighet.

Gah, måtte de månedene her gå fort :(

Arg, så kjedelig start på året å føle at ting er dritt, både formen og sjefen!

Det er rart at vi i det hele tatt får flere barn, godt vi glemmer :p Håper formen skjerper seg snart og at du får nyte litt av svangerskapet også :)
 
Idag er jeg utrolig sliten :) vi har holdt på i hele dag med flytting siden vi har kjøpt oss hus :) så nå ligger jeg på sofaen :) ble dårlig i uke 5 og var sengeliggende med konstant kvalme i 5 uker. Nå er jeg straks 11 uker og det virker som formen begynner og bedre seg :) venter nr 4 :)

Flytting er travelt, men i det minste deilig å være sliten over noe som man kan se frem til :)

Godt å kjenne at formen gradvis blir bedre, for håpe du er over det verste nå :)
 
Jeg har det veldig bra. En fin og rolig dag med min lille familie som det er rart og fint å tenke på at skal være utvidet med et medlem til neste gang det er et nytt år.
 
Idag er jeg trøtt og kvalm som vanlig. Planlegger ettårsdag om bare 4 dager! Er litt i tvil på hvordan vi skal få på plass kaker og styr med en dårlig mamma i hus ;)
 
I dag har formen min vært opp og ned, trøtt og sliten, Holde på me flytting her og, glede meg til me er ferdig flyttet. men ellers så har det vært en fine dag i dag :)
 
Vi har hatt en fin dag, med fint vær og tur for å mate tippene. Meeeeen eg e så kvalm!!!! Å eg e så lei av å være kvalm! E nok ekstra deppa pga av kvalmen fordi den ikke ga seg sist, og eg e så redd det samme skal skje igjen :( eg orker ikke det..... e 10 + 4 i dag.... 30 uker igjen....:confused:
 
I dag har dagen egentlig vært veldig fin:) jeg og mannen trillet en tur med lillemor på 1 1/2 år også reise vi til tanten hans på kaffe:) kjente att jeg ikke gadd å lage middag i dag,så det ble burger på meg og mannen og lillemor spiste pølse og pomesfrit Kvelden har gått med på å rydde og vaske ut jula og nå gledes det bare til de to største jentene kommer hjem fra pappan sin i morgen☺️ Da kan vi endelig ta fatt på ett nytt og spennende år
 
Dagen har vært magisk fra start til slutt:) vi har kost oss hele dagen, og det har vært mye smil, latter og glede hos både små og store:) en perfekt start på 2016:)
 
13+5 jeg også, og har endelig en dag uten kvalme eller grusom hodepine så jeg har bare gått og gledet meg over den lille og at vi ska få vite kjønnet den 26! Har sovet lenge, spist godt med mat, lest bok og spilt Super Mario med mannen ;) Kjempekoselig! Har til og med fått gjort littegrann husarbeid! Så har vi bestilt masse ingredienser til japansk mat (som man IKKE får tak i her i Norge) og ramen nudler - det ENESTE jeg har lyst på hele tiden!! Det ble dyrt men åh så verdt det. Måtte bestille fra England.
 
Litt trøtt og ømme pupper, ellers i tipptopp form :-D enda ikke slitt noe særlig med kvalmen, krysser fingrene for at tiden fremover fortsetter slik!
 
Dagen i går var ikke så verst, litt småkvalm bare. Dagen i dag derimot.... Sto opp, dusjet og så skulle jeg lage frokost, men endte opp med å kaste opp. Det kjentes ut som kvalmen ble kastet over meg. Trodde jeg var ferdig med dette, er 14 uker i morgen...
 
Var bra i går, og er jo ikke sengeliggende med kvalmen lenger , med så trøtt og uopplagt. Og fortsatt kvalm. Så sykt travelt med en rampete 2-åring dagen og natta lang. Kan ikke helt skjønne hvordan vi skal klare 2 unger. Og blitt litt deppa av å tenke på hvor lenge jeg var dårlig sist, og fatter liksom ikke helt hvordan jeg skal overleve frem til juli...
 
Helt jævelig!
Sengeliggende på femte dagen. Frøkna og mannen savner mammaen/kjæresten sin. Det som skulle være hyggelig fridager med tur i zoo på kafé og lignende har gått i vasken. Jeg har ligget på soverommet og grått av smerter...mannen er sliten stakkars :( Han har virkelig vært super pappa og sykepleier.

I morgen er siste håp for en fin fridag sammen med familien.

I tillegg har jeg spist MENGDER med tabletter at jeg selv vet at det ikke er bra.
Men er desperat...
 
Eg var kjempedårlig i går og formen er enda værre i dag :( d e så slitsomt... Håper virkelig det går over snart! Så starten på mitt år var ikkje noe å skryte av :p
 
Var egentlig ferdig med å være kvalm og sånt, men nå er jeg skikkelig dårlig på dag 3. Kom meg på jobb, men holdt bare ut en time før jeg måtte hjem igjen. Kjempegøy. Svimmel, kvalm og en veldig kranglete mage.
 
Back
Topp