Hvordan har du det akkuratt nå?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Jeg har hatt en fin dag i solen og kost meg litt ekstra med eldste gutten i dag.

Kynnerne kommer og går, jeg ligger på sofaen med bena høyt. Gutta ser barnetv og middagen er fortært.

Har det egentlig ganske bra i dag;) hvordan er det ned deg?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Avslappende formiddag, og vert på besøk hos svigermor.
Nå i ettermiddag har eg ryddet, vasket på klær og byttet på senger.
Spist god søndagsmiddag og kost oss masse i sola :)

Resten av kvelden blir det tv og sofa, pluss toalett besøk hver halv time pga nedpres :P

I dag har jeg fått pakket litt i sykehus baggen, satt opp senga, vasket alle sengklær og slikt til babyen, kost meg med filmen "rive Rolf" med halvsyke barn.
Så dagen har vært helt topp, og ting begynner å bli klart til lille gutt :)

nå er det snart bare å vente, kjenner jeg begynner å bli veldig mentalt klar. Og håper alle kynnere jeg har hatt i flere timer de siste dagene er med på å gjøre kroppen litt fysisk klar også...

Ligger på terrassen i solstol med beina høyt. Var veldig glad for at mannen kom hjem, men det tok 15 min så sovnet han i stolen, mens vi snakket. Og jeg som er skravlesjuk!

Kan jeg kaste noe på han? ;)

Her er jeg nettopp kommet hjem etter en helg til svigers, med 50års dag feiring til sjefen til mannen:) jeg er sliten og ligger på sofaen, men føler alt er bra akkurat nå:D Under 6uker til termin og jeg ser endelig målet:D

Akkurat nå har lillegutten lagt seg, og jeg sitter å lurere på om eg ska gidde å gå ned i fryser og hente en halv grandis :p
Kom hjem fra hytten for ikke så lenge siden. Sitter og å venter på at sambo skal ringe. Han er vanligvis ferdig med vakt til kl 19 men virker ikke som han er det i dag :(

Jeg ble nok litt for ivrig med klesvask og rydding og slikt i går, så i dag har jeg så vondt i ryggen at jeg knapt greier å gå. Det hjelper ikke på at jeg la meg sent i går, var oppe på do kl 3 og 4 i natt, våknet kl 4.30 av en skjære på balkongen rett utenfor soverommet, og så kl 5 av noen naboer som var så hyggelig å ta nachspielet ute på sin balkong. Så nå sitter jeg egentlig bare i sofaen og venter på å legge meg. Skal bare spise litt først, hvis jeg kommer meg opp av sofaen.

Vi har hatt en fin dag, trente litt do med Theodor idag, men gikk ikke så greit, så vi drøyer noen dager og prøver igjen til helga igjen. :)
Så var vi hos mine foreldre, tanta og onkelen min fra østlandet er nedover, så ville være litt med de. Mannen var hjemme og malte litt, og kom ut til middag på ettermiddagen.

Nå sitter jeg med beina i fotboblebad, før de skal høyt opp. Begynner å få myyye vann i føttene og leggene.

Det er koselig å høre at flere har hatt en fin dag! :)

Har klippet gresset og malt terrassen og det kjennes jo på formen. Heldigvis er guttungen flink å legge seg så har lagt på sofaen resten av kvelden

Back
Topp