Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er også trøtt. Hadde vært godt å slengt seg på sofaen, men har en 3 åring som ikke er helt enig i det.
Burde også rydde litt siden det kommer folk på kake i morgen.
Nå er jeg stappmett, har akkurat spist bittelitt for mye mat..
Ellers så sitter/ligger jeg bare på sofaen og syns synd på meg selv, både fordi bekkenet er kjempevondt nå, og fordi jeg ikke er iform igjen enda, etter over ei uke med ørebetennelse og halsplager.. Blææ... Ellers har jeg det veldig bra da
Akkurat nå har jeg det veldig bra Barna er i seng, så jeg sitter med beina på bordet og spiser sjokolade. Sitter å vurderer om jeg og mannen skal se film eller tv-serier
Vondt i bekkenet og ryggen/skuldrene.. var til manuelterapaut på fredag og hun fant jeg hadde problemer med skuldrene ( ikke bare bekkenet og ryggen) så hun måtte jo selvfølgelig torturere meg der og sånn at alt verker og ikke bare litt *synes litt synd meg selv akkurat nå*.. men håper bedre tider :-D ellers er humøret ganske bra . Hehe
Sliten etter å ha unnagjort masse husarbeid! Alt hadde visst stoppa opp litt her mens jeg har vært syk siste halvannen uka, så trengtes.. Så nå sitter jeg i sofaen med beina høyt, å irriterer meg litt over hvor mye en toåring kan bråke med duplo.. Gleden over ar hun leker for seg selv akkurat nå er større, enn irritasjonen over bråket da