Hvordan har du/dere hatt influensaen?

Nå er nordmenn rask med og kalle sykdom for influensa.
de fleste gangene er det forkjølelse med feber, eller omgangsyken og ikke influensa.

Hadde nesten 1 uke med feber og 1 uke der jeg bare var utrolig sliten og med mye hoste...

Guttungen hadde 1 feberdag så var han fin igjen.[:)]

Muskelvondt, feber, sterke hodesmerter, klarte ikke å gå, frysebyer, svettebyer, stemmen forsvant, hoste med mye slim, rennende nese, tett nese, følsom for lys og lyder.

Ble innlagt på sykehus.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Nå er nordmenn rask med og kalle sykdom for influensa.
de fleste gangene er det forkjølelse med feber, eller omgangsyken og ikke influensa.

"Alle" her rundt omkring har fått "flonså" om de ikke er helt i form, så føler det blir litt mer brukt enn det egentlig burde. Du kjenner når du har influensa i motsetning til en liten forkjølelse...

Høy feber, tett forkjølelse og slapp i kroppen siden fredag.

Noe bedre i formen idag :)

Spør bare pga at jeg har en mann som er nede for telling pga magesmerter. Ikke feber, kvalme eller noe sånt. Kaster opp når smertene tar helt av.. Holdt på i ett siden 15-16 i går. Hadde litt på formiddagen i går, men da gav det seg noen timer etter han spiste lunsj. Kommer seg en smule i noen imer etter paracet...

Vært i kontakt med legevakt i natt, men skulle avvente og se. For mest sannsynlig var det influensaen. Synes det er rart at det ikke kommer noe mer som tilsier det.

Han er ingen pyse mannen min, og holder seg omtrent ikke hjemme for noe. Og i dag kunne han egentlig ikke være syk pga viktige ting på jobb. Men her ligger han. Utslitt av smerter[&o]

1.mann til å få influ var dattra mi.. begynte med feber..så spye..hoste og feber i ei uke..magesmerter..

småttissene fikk feber å er slappe..

jeg ble tett i bihulene, med feber

Mannen mn har hoste...og feber

eldste sønn har spye og feber og litt hoste

Mannen og dattra mi har hatt den.

Dattra : øyebetendelse, dobbel ørebetendelse, snørr, forkjølt og høy feber i en uke.

Mannen : Halsbetendelse, forkjølt, hodeverk og høy feber 4 dager.

Jeg slapp unna med kun hodeverk og halsbetendelse - altså ikke influense![:)]

Så har vi hatt omgangssyken i tillegg, etterpå... den har vi i hus nå.
Men det er jo ikke influensa.

Jeg har hatt influensa. Muskel smerter høyfeber, veldig tett, hostet til jeg kastet opp. Dette varte i nesten fire uker. Det utartet seg videre til bronkitt og bihulebetenelse.

Takk for svar alle... Ser jo at ingen har det sånn som mannen, men har fått snakket litt med han nå. ( vært for vondt å snakke før) Og han mener det kanskje har roet seg pittelitt. Bare veldig vondt annethvert tak på en måte. Så håper det bedrer seg litt de neste timene, ellers blir konemor sjef i huset og ringer lege eller hvem det måtte være...

Back
Topp