Hvordan har det gått på TUL?

Det har gått veldig bra, frisk og ikke noe plager. Ganske uproblematisk forløp hele veien egentlig ❤️
Går nå i første klasse sliter en del med konsentrasjonen, men det kan de som ikke er prematur gjøre å
Ja det kan jo hende alle :) godt å lese at det har gått så bra <3
 
Har lyst å ta en privat i uke 11-12
Men har de lov å måle det om det ikke er helsepersonell.
Gå på type volvat eller noe da kanksje ?
Uansett om du går privat eller ikke så er det helsepersonell :) privat koster gjerne 1200-1400kr, gyn med avtale koster mindre :)
 
Har lyst å ta en privat i uke 11-12
Men har de lov å måle det om det ikke er helsepersonell.
Gå på type volvat eller noe da kanksje ?

Man er jo helsepersonell selv om man ikke er i det offentlige?
Dette er en jordmor som driver privat, så utdannelsen er på plass like mye som for en jordmor på helsestasjonen.
 
Har bestilt i uke 12. Eller..jeg veit ikke helt hvilken uke:banghead: Blir aldri klok på det her! Første dag siste mens 01.januar. Når er jeg egentlig i uke 12?!
 
Ja, jeg har 25 dagers syklus (ish) så jeg er ifølge appen 6+0 men betyr det at jeg er i uke 7?! Eller er det uke 6? Er 6+ et eller annet uke 7? Så uke 12 er 11+et eller annet ?! Jeg blir ikke klok!
 
7+2 i dag, og TUL viste en liten bønne på litt over 9 mm. Eller, hun målte flere ganger og fikk crl mellom 0,83 cm og 0,94 cm, som tilsvarer mellom 6+5 og 7+0. Hjertet slo og alt så fint ut, men jeg er litt usikker på hva jeg føler. Jeg har blitt satt tilbake ca. en uke hver gang jeg har mistet. Nå er ikke dette like mye, men det aner meg likevel at vi har en repeat. Men akkurat nå er det i alle fall liv i magen.
 

Vedlegg

  • B358678E-C7E1-423E-833A-01BAB881FA4A.jpeg
    B358678E-C7E1-423E-833A-01BAB881FA4A.jpeg
    48,5 KB · Visninger: 46
7+2 i dag, og TUL viste en liten bønne på litt over 9 mm. Eller, hun målte flere ganger og fikk crl mellom 0,83 cm og 0,94 cm, som tilsvarer mellom 6+5 og 7+0. Hjertet slo og alt så fint ut, men jeg er litt usikker på hva jeg føler. Jeg har blitt satt tilbake ca. en uke hver gang jeg har mistet. Nå er ikke dette like mye, men det aner meg likevel at vi har en repeat. Men akkurat nå er det i alle fall liv i magen.
Så flott! Tror dette kommer til å gå helt fint :Heartred skjønner godt at følelsene er litt alle veier etterpå, men det var jo små ulikheter, og spira er fortsatt liten :Heartred
 
Ja, jeg har 25 dagers syklus (ish) så jeg er ifølge appen 6+0 men betyr det at jeg er i uke 7?! Eller er det uke 6? Er 6+ et eller annet uke 7? Så uke 12 er 11+et eller annet ?! Jeg blir ikke klok!
Du er i graviditetsuke nr 7 ja. Tilbakelagt 6 uker :)
 
7+2 i dag, og TUL viste en liten bønne på litt over 9 mm. Eller, hun målte flere ganger og fikk crl mellom 0,83 cm og 0,94 cm, som tilsvarer mellom 6+5 og 7+0. Hjertet slo og alt så fint ut, men jeg er litt usikker på hva jeg føler. Jeg har blitt satt tilbake ca. en uke hver gang jeg har mistet. Nå er ikke dette like mye, men det aner meg likevel at vi har en repeat. Men akkurat nå er det i alle fall liv i magen.
Prøv å tenke at det går bra <3 jeg ble satt tilbake 2 uker i første svangerskap, men ble heldigvis satt fram igjen to uker senere. Spurte hvorfor, og da fortalte gyn at de av og til kan gå i dvale i utviklingen. Krysser alt for at det går bra. Skal du på ny ul senere?
 
Prøv å tenke at det går bra <3 jeg ble satt tilbake 2 uker i første svangerskap, men ble heldigvis satt fram igjen to uker senere. Spurte hvorfor, og da fortalte gyn at de av og til kan gå i dvale i utviklingen. Krysser alt for at det går bra. Skal du på ny ul senere?

Vet jo at dette skjer ofte, at det kan være vanskelig å måle og alt det der. Men så er det den historien min da.. Får bare håpe på det beste! Neste UL blir i forbindelse med duotest, men ikke før rundt uke 12-13 tenker jeg.
 
Vet jo at dette skjer ofte, at det kan være vanskelig å måle og alt det der. Men så er det den historien min da.. Får bare håpe på det beste! Neste UL blir i forbindelse med duotest, men ikke før rundt uke 12-13 tenker jeg.
Hva er duotest? Jeg skjønner at det kan være vanskelig å glede seg når man har gått gjennom det å ha mistet :Heartred
 
Puls på 149 og målt til 12 mm. Han antok 7+3, som passer med festeblødningen. Så menstermin er 30 sept og foreløpig UL termin 1 oktober.
Vi så til og med bevegelse, noe han sa var veldig uvanlig så tidlig. Gøy :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190212-184953_Gallery.jpg
    Screenshot_20190212-184953_Gallery.jpg
    16,6 KB · Visninger: 37
Har vært på tidlig ul i kveld. Blanda følelser siden jeg mistet i høst. Vi så et bankende hjerte, så foreløpig går det veien :)
 
Fikk se bankende hjerte idag. 7+3. I underkant av 10 mm langt :Heartblue
 

Vedlegg

  • 20190212_160753.jpg
    20190212_160753.jpg
    26,6 KB · Visninger: 31
Da var tredje UL over, og nå er det kanskje på tide å tro på dette :eek: Den har vært litt liten de to andre gangene, men nå hadde den vokst masse og tatt igjen all vekst den har ligget etter ❤️ WOW!! 8+1 i dag :)

20190213_114704.jpg

20190213_114738.jpg
 
Back
Topp