Hvordan har det gått på TUL?

En tråd i 'Oktober 2019' startet av Enkefalos, 6 Feb 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Ja det kan jo hende alle :) godt å lese at det har gått så bra <3

2. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Uansett om du går privat eller ikke så er det helsepersonell :) privat koster gjerne 1200-1400kr, gyn med avtale koster mindre :)

3. tolilla Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Oktoberlykke 2019 Høsthjerter 2017 Juliknøttene 2022

Man er jo helsepersonell selv om man ikke er i det offentlige?
    Dette er en jordmor som driver privat, så utdannelsen er på plass like mye som for en jordmor på helsestasjonen.

• Liker Liker x 1
  4. Forglemmegei8 Betatt av forumet Marshmallows2021 Himmelbarn Oktoberlykke 2019

Har bestilt i uke 12. Eller..jeg veit ikke helt hvilken uke:banghead: Blir aldri klok på det her! Første dag siste mens 01.januar. Når er jeg egentlig i uke 12?!

5. onskespire Forelsket i forumet

Når jeg legger inn mensdato 1.1 får jeg opp at du er 5 + 5 idag :)

• Liker Liker x 1
  6. Forglemmegei8 Betatt av forumet Marshmallows2021 Himmelbarn Oktoberlykke 2019

Ja, jeg har 25 dagers syklus (ish) så jeg er ifølge appen 6+0 men betyr det at jeg er i uke 7?! Eller er det uke 6? Er 6+ et eller annet uke 7? Så uke 12 er 11+et eller annet ?! Jeg blir ikke klok!

7. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

7+2 i dag, og TUL viste en liten bønne på litt over 9 mm. Eller, hun målte flere ganger og fikk crl mellom 0,83 cm og 0,94 cm, som tilsvarer mellom 6+5 og 7+0. Hjertet slo og alt så fint ut, men jeg er litt usikker på hva jeg føler. Jeg har blitt satt tilbake ca. en uke hver gang jeg har mistet. Nå er ikke dette like mye, men det aner meg likevel at vi har en repeat. Men akkurat nå er det i alle fall liv i magen.

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 5
  8. LillyMom Gift med forumet *MIA* Oktoberlykke 2019

Så flott! Tror dette kommer til å gå helt fint :Heartred skjønner godt at følelsene er litt alle veier etterpå, men det var jo små ulikheter, og spira er fortsatt liten :Heartred

9. Liljekonvall17 Forelsket i forumet Oktoberlykke 2019

Jeg skal på tul 25 mars. Da er jeg rundt 11 uker

10. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Du er i graviditetsuke nr 7 ja. Tilbakelagt 6 uker :)

11. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Prøv å tenke at det går bra <3 jeg ble satt tilbake 2 uker i første svangerskap, men ble heldigvis satt fram igjen to uker senere. Spurte hvorfor, og da fortalte gyn at de av og til kan gå i dvale i utviklingen. Krysser alt for at det går bra. Skal du på ny ul senere?

12. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Bare å håpe på det beste!

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

Vet jo at dette skjer ofte, at det kan være vanskelig å måle og alt det der. Men så er det den historien min da.. Får bare håpe på det beste! Neste UL blir i forbindelse med duotest, men ikke før rundt uke 12-13 tenker jeg.

14. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

Hva er duotest? Jeg skjønner at det kan være vanskelig å glede seg når man har gått gjennom det å ha mistet :Heartred

15. HeltTexas Glad i forumet Oktoberlykke 2019

• Liker Liker x 1
  16. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Oktoberlykke 2019 ♡ Maibarna ♡

• Liker Liker x 1
  17. MN82 Flørter med forumet

Puls på 149 og målt til 12 mm. Han antok 7+3, som passer med festeblødningen. Så menstermin er 30 sept og foreløpig UL termin 1 oktober.
    Vi så til og med bevegelse, noe han sa var veldig uvanlig så tidlig. Gøy :)

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 7
  18. Mille2021 Andre møte med forumet

Har vært på tidlig ul i kveld. Blanda følelser siden jeg mistet i høst. Vi så et bankende hjerte, så foreløpig går det veien :)

• Hjertelig Hjertelig x 5
  19. Tonevs Andre møte med forumet

Fikk se bankende hjerte idag. 7+3. I underkant av 10 mm langt :Heartblue

Vedlagte filer:

• Hjertelig Hjertelig x 6
  20. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Da var tredje UL over, og nå er det kanskje på tide å tro på dette :eek: Den har vært litt liten de to andre gangene, men nå hadde den vokst masse og tatt igjen all vekst den har ligget etter ❤️ WOW!! 8+1 i dag :)

20190213_114704.jpg

20190213_114738.jpg

• Hjertelig Hjertelig x 13

Del denne siden