Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men hvordan har dere fordelt det da? Tok han alt på en gang, under eller etter permisjonen din?Han har fedrekvote, jeg har resten![]()
Åå ja, du ønsket utdyping også heheMen hvordan har dere fordelt det da? Tok han alt på en gang, under eller etter permisjonen din?
Mannen min vil gjerne ta fedrekvoten men fordele den ut over tid, og derfor ta en dag i uken feks etter jeg er ferdig med min.
Åå ja, du ønsket utdyping også hehevi har akkurat søkt. Jeg tar alt i ett, og så er planen at han går ut og tar alt i ett etter det. MEN vi må vente og se for sånn som jobbsituasjonen hans er nå så jobber han veldig lite, og hvis det vedvarer så kommer han til å utsette det til han jobber mer. Som deltidsansatt så får han så lite utbetalt at det er ikke verdt det. Og da er han jo masse hjemme uansett.
Jeg er sykemeldt utenom permisjon så jeg er hjemme uansett etter at min permisjon er ferdig. Derfor kan han utsette uten at det byr på for store problemer
Hva gjør dere hvis han ønsker å fordele det utover? Må du være hjemme ulønnet de dagene han jobber da?
Høres ut som en grei plan det da, hvis du kan jobbe litt ekstra og såntPer dags dato har jeg ingen fast jobb å gå tilbake til, og om det fortsetter slik så setter jeg meg da opp på ekstravakter på kvelder og helger, også dagvakt/kveld de(n) dagen(e) han er hjemme, hvis det blir slik at jeg har mulighet til å jobbe litt mens han er på jobb ser jeg for meg at vi kan få barnevakt noen dager inni mellom![]()