Jeg måtte bevisst gå opp noen kg, da jeg var bare 45, men nå er jeg 50, og kul på magen; ja! (ALLEREDE!!!) Mye er jo luft da, for utpå dagen blir den alltid større, men vises godt om morgenen og ja; tror det er livmoren jeg ser. Når det gjelder brystene, kan de da ikke bli større, uff, da blir jeg en mini-Pamela Anderson her, hehe. Men artig å oppleve. Kroppen styrer seg selv ja!
Kvalmen TROR jeg begynte å slippe taket i går, krysser fingrene for at det varer i allefall. Trett og sliten, sover mye. Orker ikke de store utfordringene! Når det gjelder mat, er det masse som gjør meg kvalm, men også ting jeg ikke spiste så mye før som jeg må ha nå. Er ganske "flink" til å spise, spiser hver tredje time + mellommåltid med frukt, etc. Spiser av og til kjekse midt på natta, og med jevne mellomrom må jeg ha rosiner. (Mye jern i det, er det ikke?) Før jeg str opp om morgenen tar jeg det veldig med ro. Spiser litt kjekse og eller rosiner, og har det ikke travelt med å stå opp, da må jeg bare legge meg ned igjen.
Har ellers mye utflod, men ingen blødninger. Det har jeg ikke hatt siden siste menstruasjon i slutten av juli.
Klemz[;)]