Hvordan har dere det?

Litt nedfor akkurat nå. Kom fra vekstkontroll, og nå har mitt blodtrykk plutselig begynt å stige, og babyens vekstkurve har gått under streken.
Får heldigvis god oppfølgning, men dette synes jeg ikke er så moro. Det er jo en av årsakene til at de følger så nøye med meg, at jeg sannsynligvis hadde svangerskapsforgiftning sist.
I går var jeg så fornøyd med å ha klart en gåtur på 13 km i finværet, selv om jeg var helt pudding dagen før.
Satser på at dette ikke utvikler seg.

Jeg er mye sliten og lei av å bo under oppussing, men jeg har verdens mest fanatiske kjæreste og det gjør alt så mye bedre :)

Begynner å kjenne at det er tyngre å puste, siden magen er så høyt oppe. Akkurat nå ligger puppene å hviler oppå magen, selv med bh på:laughing025 Klarer ikke å gå særlig lange turer uten å bli andpusten. Men ellers kjenner mye sparking, så det er kjekt da. Mye trøtt og mye springing på do for å tisse hele tiden.

Går mye bedre enn forventet!
Barnerommet er ferdig oppusset og klar til møblering, og mannen står på med å pusse opp gangen i 2etg. Litt halsbrann om dagene og nettene, men det skal jeg overleve. Merker godt at magen begynner å bli veldig stor og presser på både lunger og organer :smiley-ashamed004
Ellers merker jeg at den lille ofte ligger med hodet ned og presser på, noen ganger må jeg gå veeeldig sent for å unngå følelsen at han bare skal ploppe ut :laughing001

Men generelt nyter vi begge (mor og far) denne tiden så godt vi kan ❤️

Har hatt og har fremdeles et tøft svangerskap. Har vært plaget med kvalme og oppkast siden uke 6 og er det fremdeles:grumpy: Uke 32 på lørdag, så dette går nok ikke over før babyen er ute. Klarer ikke nyte graviditeten, vil bare at det skal være over, men gutten i magen sparker mye og det gjør meg glad og minner meg på at det er noe fantastisk som venter meg i enden:Heartbigred Er også plaget med litt vond rygg, bekken og smerter under føttene. Har ogdå en sviende smerte øverst i midten av magen rett under puppene. Noen andre som har det forresten?

Back
Topp