Hvordan har dere det?

8 dager til termin...venter utolmodig.. hatt modningstegn siden tirsdag.med litt løs mage..slim med blodspor....men idag ingenting av noe.....
 
11 dager til termin[emoji177] var inne med 2 rier å 1 cm åpning 1.mai, men d stoppet.... er overbevist om at lillemor sitter fast[emoji23] (førstegangsfødende)
 
Lillegutt er to uker og fire dager gammel [emoji4] Synes han vokser så raskt!

Vi har det bra da[emoji4] Livet er snudd på hodet på godt og vondt, men koser oss med den nydelige gutten vår [emoji173]️
Mannen min skal tilbake på jobb i morgen, så da er jeg og babyen alene og føler at nå starter virkelig mammapermisjonen. Litt spent på hvordan det blir.
Har fortsatt plager og smerter etter fødsel da. Venter på at såret nedentil skal gro igjen (sting gikk opp for tidlig, så det ble et betydelig sår som må gro naturlig. Det tar litt tid og er vondt). Sett bort fra dette så er formen fin [emoji4]
 
11 dager til termin, begynner å bli veldig tungt kjenner jeg. Og veldig lei av å ha smerter i kroppen på alle måter. Trudde ikke at jeg kom til å være utålmodig, men ikke fordi jeg vil at han skal ut nå, men heller til at dagene skal nærme seg termin og at jeg får han ut når kroppen er klar for det. Vil ikke ha alle disse modningstegnene mer. Veldig veldig klar for å møte han[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Gleder meg og gruer meg samtidig. Er jo førstegangs og vet jo ikke helt hva jeg går til så spenningen i tankene er virkelig på topp[emoji173]️.
 
12 dager til termin.. psykisk koser jeg meg i permisjon, og får masse fin tid med storebrødrene, noe som er ekstremt deilig!
Kan sove når jeg vil på dagen, bare gå å pusle og kose meg.MEN .... kroppen er vond, hodet står så langt ned det kan før fødsel. 2 cm åpning, moden og klar, men mangler riene.. slimproppen gikk for 3 uker siden... så litt lei alle de tulle riene og følelsen av å måtte presse.. så sånn sett kunne jeg ønske at kroppen bare satte i gang. Men med 12 dager til termin er det nok en stund til enda...

:)
 
Har termin i dag. Vekten til lillebror er estimert til 4800 (hjemmefødselsplanene er nå ute av vinduet), så nå vil jeg egentlig ha ham ut før han bikker 5 kg. I går hadde jeg én kynner, og hadde 2 cm åpning om fredagen, så lite action ennå. Skal til jordmor for tredje modningsakupunktur i dag, så håper det setter i gang før onsdagen (da settes jeg i gang på sykehuset).
 
Baby er 5 dager. Sliter med at det stikker og river såret når jeg beveger meg. (Keisersnitt) Andre som har tatt keisersnitt og har opplevd det?
 
Back
Topp