Hvordan Har dere det ?

Gudle i magen

Elsker forumet
Eg har det helt forferdelig. 0 energi å berre dårlige . Håper virkelig dette går over når eg er 12 uker. Har noen som kalles hyppermessig ekstrem kvalme. utroligt slitsom. Oker ingenting :( savner virkelig det å ver sprudlene å i live. å i tillgegg fekk eg omgansyken . Liksom ikke hadde nåkk fra før :/ .. Beklager litt sytetråd i frå meg.

Et spm til :) hvor lenge er det til det vite kjønnet ? i januar får eg vite det å eg glede meg sånn. Har hørt at dei kan sjå det i uke 15. så vurdere sterkt privat ul då :) hva tenker dere ? vil dere vite ?

Jeg er 13+3 i dag og har fått vite kjønn. Hun så det fra flere vinkler og sa hun var 110% sikker. Jeg fant en artikkel i går hvor de i 98% av svangerskapene (som jeg mener var over 100 stykk) hadde funnet rett kjønn ved ultralyd i uke 13;
"At 12 weeks and over, the average success rate for correctly identifying gender, where gender identification was possible, was 94.8%, with the accuracy at 13 weeks of 98.3% approaching that achieved by invasive testing." (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/17851807) De har undersøkt 496 svangerskap i uke 11-13+6.

Eg har det helt forferdelig. 0 energi å berre dårlige . Håper virkelig dette går over når eg er 12 uker. Har noen som kalles hyppermessig ekstrem kvalme. utroligt slitsom. Oker ingenting :( savner virkelig det å ver sprudlene å i live. å i tillgegg fekk eg omgansyken . Liksom ikke hadde nåkk fra før :/ .. Beklager litt sytetråd i frå meg.

Et spm til :) hvor lenge er det til det vite kjønnet ? i januar får eg vite det å eg glede meg sånn. Har hørt at dei kan sjå det i uke 15. så vurdere sterkt privat ul då :) hva tenker dere ? vil dere vite ?

Lov å klage litt :-) håper at formen snart blir bedre:-)

Jeg skal på ul 12+2 så håper litt at de kan se det da, men vet at det er tidlig, ellers har jeg fått OUL 18.01 så får holde meg til da :-)
Gleder meg så til å finne ut om det er en liten gutt eller en liten jente i magen :-)

Absolutt lov å klage. Formen min er ikke noe å skyte av heller. Kraftig virusinfeksjon og hoster til jeg kaster opp. Skal inn til legen å ta ny crp måling senere i dag.

Oul i begynnelsen av januar, privat ul på tirsdag, men tror det er for tidlig til å se kjønn da.

Blir spennende å se hvem som ligger i magehuset :D

Uff stakar deg. Er så fælt å miste speudelheten sin.. det har jeg også.. :(

Denne passet bra i dag.. så kan jeg og klage litt..
De mellomste timene i natt har vært helt dritt. Var skikkeliiiig varm så sov med laken på beina en stund. Også våkna jeg opp og var driiiit kald!! Og da ble jeg liksom uggen, helt tett i nesa, vondt i hue.. fikk varmen litt tilbake men så gikk aldri kvalmen over. Så da brekker jeg meg for å føle meg bedre, og da kommer saltvannsnesesprayen min opp?? WTF..?? Føler meg litt bedre nå etterpå men er så lei det her sykdinsprega surret.. 5 uker.. :(

På bv terminkalkulator står det "19.des- kjønnet begynner å bli tydelig". Jeg er 12 uker 5.des

Jeg er ubrukelig.. Trøtt, sliten, orker bare små ting, svimmel... Sååå glad for at snuppa bare er 16mnd og lykkelig med å bare sitte i lekekroken, kose litt eller sove. Hehe. Og at pappan er så flink. Så får jeg ikke så dårlig samvittighet over det

Lov å klage! Jeg har d samme, og hadde det sist svangerskap også! Er helt forferdelig!

Jeg skal på ul uke 14+
Da kunne de se kjønnet :)

Lykke til videre med formen, håper d snart blir mye bedre for deg!

Dårlig form her også, 12+6. Ligger bare på sofaen, vært sykemeldt i 2 mnd, kvalm og uvel, og vekta går bare nedover :( Lurer på om det er en bihulebetennelse på vei og synes utrolig synd på meg selv.

Her er formen stigende. Har kuttet helt ut søtsaker og brus og da har formen blitt bedre :) er også 12 uker i dag så da spiller nok det også litt inn på dagsformen ;)

Når det kommer til kjønn skal vi ikke vite før oul. Er litt spennende og ikke vite også :)
Har ei venninne som fikk klart og tydelig svar på gutt i uke 13. Var ingen tvil hehe. Men det kommer jo litt an på hvordan babyen ligger og hvordan morkaka er plassert.

Formen kommer seg!!! Merket en enorm bedring da jeg passerte 12 uker! :) det var lykke!!! For nesten 2mnd med kvalme var ikke noe særlig.

Jeg skal på privat UL, så litt spent på om ho kan se hva det er da. Men siden samboer ikke er med kan jeg uansett ikke få vite det. Vi blir ikke enige om vi skal vite eller ikke....

Her er jeg fortsatt kvalm:( merket forskjell for to uker siden da det gikk fra å være heeeele dagen, til kun å være på kvelden men da med oppkast i tillegg:/ men håper og ber om at det også skal gi seg snart!

Passet fint med en liten klagetråd.. Er selv ekstremt lei nå. Har spydd hver dag i snart 6 uker. Er 12+1 i dag. Men merker ikke noen forskjell egentlig. Syns nesten jeg spyr mer, eller i alle fall kraftigere.. Skulle virkelig ønske det ga seg snart.

Dårlig form her også, 12+6. Ligger bare på sofaen, vært sykemeldt i 2 mnd, kvalm og uvel, og vekta går bare nedover :( Lurer på om det er en bihulebetennelse på vei og synes utrolig synd på meg selv.

Ååh:(. Sender en stoor og varm klem til deg!! For dette er virkelig noe drit i helvette :p. Rett og slett!! Jeg får ikke gjort en dritt heller:(. Mister jo all sosial intelligens snart sikkert...

Back
Topp