Hvordan har dere det?

Rosali

Elsker forumet
16 dager til terminen. Selv om man ikke skal henge seg opp i den..
Det er ikke så lenge til, men allikevel føles det kjempe lenge til!! Er så UTROLIG klar for å få han ut nå!!! Og det hjelper nok ikke bedre når jeg bare venter på at disse riene skal sette inn eller håpe på at vannet skal gå når som helst..
Tidligere var jeg så innstilt på den termindatoen, men når jeg nærmet meg uke 37 så ble jeg plutselig så grådig LEI. Vil bare at noe skal skje, og blir skuffa når det ikke skjer noe..

Om dere gjør noe for at det kanskje skal gå raskere?

Jeg tror ikke at så mye hjelper da. Men jeg har gått laaange turer ca hver dag i de 2 siste ukene. Har funnet ut at det hjelper nok bedre på formen enn på en tidligere start på fødsel.
Også sies det at sex hjelper.. Tror i allefall ikke på det! (Vet at det ikke er selve sex'en som hjelper, men hormoner i sæden som likesom skal modne mormunnen)

Men jeg har begynt å trekke meg litt unna folk også nå. Enda det er 2 uker til den forbaska datoen.. Er så lei de kommentarene!! Noen skulle lært seg å holde munnen tett...
En jente kom til meg for en uke siden å gratulerte meg med graviditeten. Syns det var så teit å si det når jeg nesten var ferdig med den. Det er jo nesten som å gratulere en person med bursdagen et halvt år etterpå..

Skal JUBLE når noe skjer jeg!!! Men det kan ikke skje noe idag da. Mannen skal ha eksamen på onsdag og blir opptatt hele dagen med forberedelser. Blæ..
Det var litt klaging... og det hjalp litt...

Ja ja... LYKKE TIL dere andre som venter sammen med meg!!!

Er veldig klar for å sette i gang jeg også! Vil bare få med meg svangerskapskurset i morgen, så kan det bare starte[;)]
Jeg var innom en helsekostbutikk i dag, for å kjøpe bringebærbladte. Men det hadde de ikke. Det var visst mange gravide som hadde vært innom og spurt etter det, men hun hadde ikke klart å få tak i. Det var litt skuffende[&:]
Jeg håper virkelig at det setter i gang før terminen her, men i værste fall kan jeg jo gå til begynnelsen av mars.... Er ikke klar for det! 
Vi håper på fødsel snart![:D]

lisee: du kan kjøpe kapslene istede for teen, når jeg spurte på helse kosten skulle den har størst effekt fordi den var mer konsentrert[:D]

Skal til byen i morgen å kjøpe bursdagsgave til mannen. (HVis ikke den lille melder sin ankomst..) Da skal jeg også prøve å fa tak i det bringebærbladte-greiene..
Ser det har vært skikkelig populært tema det "gnikke-pute"-greiene også.
Håper bare det funker..

Har en skikkelig elendig dag i dag. Trett,litt små sur og lei. Er nok min egen feil. Har testet kjerringråd for fult og ingen ting hjelper. Prøver å ikke henge meg opp i terminen som er på søndag, siden jeg helt sikkert er av de heldige som går 14dager over. Jeg har vasket vindu, gått superturer,drukket sviskesaft til den store gullmedalje(Noe jeg ikke kommer til å drikke flere ganger for å si det sånn) spist enorme mengder med lakris og nå sist denne lakrisrot teen og varmeomslag på brystene.... Så nå er det egentlig ganske klart for meg at denne beibisen ikke vil ut med det første..

Så jeg har iallefall ikke nå tro på disse rådene, beibisen kommer nok ikke før den er helt klar for det selv...selv om mammaen er klar som et egg.

Puh,var godt å få blåse ut litt..Føler meg litt bedre nå ja. *Takker*. Er den klagemusa jeg..

ORIGINAL: Rosali

16 dager til terminen. Selv om man ikke skal henge seg opp i den..
Det er ikke så lenge til, men allikevel føles det kjempe lenge til!! Er så UTROLIG klar for å få han ut nå!!! Og det hjelper nok ikke bedre når jeg bare venter på at disse riene skal sette inn eller håpe på at vannet skal gå når som helst..
Tidligere var jeg så innstilt på den termindatoen, men når jeg nærmet meg uke 37 så ble jeg plutselig så grådig LEI. Vil bare at noe skal skje, og blir skuffa når det ikke skjer noe..

Om dere gjør noe for at det kanskje skal gå raskere?

Jeg tror ikke at så mye hjelper da. Men jeg har gått laaange turer ca hver dag i de 2 siste ukene. Har funnet ut at det hjelper nok bedre på formen enn på en tidligere start på fødsel.
Også sies det at sex hjelper.. Tror i allefall ikke på det! (Vet at det ikke er selve sex'en som hjelper, men hormoner i sæden som likesom skal modne mormunnen)

Men jeg har begynt å trekke meg litt unna folk også nå. Enda det er 2 uker til den forbaska datoen.. Er så lei de kommentarene!! Noen skulle lært seg å holde munnen tett...
En jente kom til meg for en uke siden å gratulerte meg med graviditeten. Syns det var så teit å si det når jeg nesten var ferdig med den. Det er jo nesten som å gratulere en person med bursdagen et halvt år etterpå..

Skal JUBLE når noe skjer jeg!!! Men det kan ikke skje noe idag da. Mannen skal ha eksamen på onsdag og blir opptatt hele dagen med forberedelser. Blæ..
Det var litt klaging... og det hjalp litt...

Ja ja... LYKKE TIL dere andre som venter sammen med meg!!!

prøver igjen!
ORIGINAL: Rosali

HELT ENIG! er veldig lei av spørsmål som "lenge igjen?" ol. og særlig "er du lei??" SIER SEG VEL SELV AT VI ER EN SMULE LEIE AV Å VENTE NÅ!
Jeg fikk noen dager før termin sist gang, så jeg hadde håpet at det skjedde enda litt før nå, men har og gitt opp håpet....Kjenner jo ingenting! Nesten ikke liv heller...det gjør meg litt bekymret, men det begynner vel kanskje å bli trangt om plassen! Var hos legen i dag, og hun mente at hode ikke var festet alikevel, slik jordmoren sa sist uke! Faen... men jeg satser på at det er  jordmoren som har best kunnskap om det og stoler på henne!

Takk for den opplysningen! Har ikke hørt at det ikke er vanlig, så da kan jeg trøste meg med det!

Back
Topp