Hvordan har dere det?

rosenjenta

Glad i forumet
Hei!

Jeg lurer på hvordan dere har det? Jeg har det veldig veldig bra [;)] Er veldig spent og vi gleder oss til ultralyd som vi skal på på onsdag.

Jeg er fortsatt veldig trøtt  kan sove hvor som helst og når som helst!! Det står i bøkene at det mest sannsynlig vil gi seg snart....men det gjør meg egentlig ingenting. Jeg har vært så heldig å sluppet andre plager.

Jeg syns det er koselig å inn å lese på forumet, og det er så kjekt å stille spørsmål [:D]

Ha en fortsatt fin søndagskveld [:D]

Hei, rosenjenta. Jeg har vært ekstremt slapp og trøtt helt frem til nå. Er fremdeles helt skutt om kveldene (kl 20 begynner jeg å gjespe), men overlever dagene mye bedre nå. Så om et par-tre uker føler du deg kanskje mer opplagt. De sier at mye frisk luft skal gjøre en mer våken, men hva hjelper det når man er så slapp at man knapt orker å reise seg fra sofaen...

Ja, det er sant Labben. Januar er ofte tung og mørk. Blir vel bedre når februar kommer og det blir lysere dager. Frisk luft ja....hm..jeg har ikke overskudd til annet enn obligatorisk husarbeid etter jobb jeg. Jobber 100% turnus( dag og kveld), men jeg skal prøve å gå en tur om ettermiddagen i februar [:D] Litt trim har vel allesammen godt av

Hei rosenjenta!

Godt å høre at du har sluppet unna mange kjipe symptomer!
Jeg har det helt topp! Merker ingen spesielt leie symptomer, annet enn dårlig nattesøvn! Er i fin form og trene fortsatt som normalt! Håper jeg slipper flere symptomer jeg!! (optimist)

Skjønner at du gleder deg til ultralyd...det er jo kjempespennende!
fortell oss litt når du har vært der da! Håper du blir litt mindre trøtt framover!

Klem, M

uff er utrolig sliten nå...jeg vil ha hun ut!får ikke gjort noe er sliten og får ikke sove om natten!

Back
Topp