Hvordan har dere det?

MaritaElida

Flørter med forumet
Her er alt fint!
Prinsessen vår er super snill og gråter lite. Litt magevondt av julematen og tar ikke kvelden før 01.30, men det er helt fint for meg som er nattmenneske :)
Snuppen elsker og trille tur og stooor koser seg på babygymmen.
Vi var på 6 ukerskontroll 16 desember og da veide hun 4040 gram og var 53, 5 cm lang. (da hun ble født var hun 2995 gram og 50 cm lang). Ligger fint i sin kurve og hun spiser bare morsmelk! *stolt mamma*
Ellers er hun veldig forkjøla nå, slim i Halsen og tett i nesa. Heldigvis ingen feber!

Håper alle andre mammaer har det fint og koser seg like mye som oss :D
Godt Nytt år :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Lillegutt har nå blitt en måned :) Han er også veldig glad i å trille tur, vi har prøvd babygymmen, men han ser ikke poenget med den ennå :p Smokken derimot, den er en god venn!

Han sover 2 timer - spiser - sover 2 timer - spiser - sånn går natten som starter rundt kl. 22. Rytmen er ikke helt inne, i blant sover han nesten ikke. Han har flere dager hvor det går 8-9 timer uten søvn på dagtid. Slitsomt.. Jeg savner søvn, og er kronisk sliten.. Jaja ;-)

Gråter gjør han sjelden, og han har nesten ikke magevondt, men han knirker en hel del ;-) Vi fikk det første smilet like før han ble fire uker *smelt* og han snudde seg fra rygg til mage på stellebordet omtrent samme dag, men det var nok tilfeldig ennå (ikke viljestyrt).

Det har vært tøft å bli mor, jeg setter rekorder i å spise fort, dusje fort, powernap'e fort etc! Akkurat nå er vi på juleferie og jeg får en del avlastning på knerten på dagtid, han krever nemlig å sove på noen om han i det hele tatt skal sove på dagen, og da er svigermor grei å ha :)ImageUploadedByBV Forum1388338887.135086.jpg

Godt nytt år fra oss!! :)
 
Lillegutt har nå blitt en måned :) Han er også veldig glad i å trille tur, vi har prøvd babygymmen, men han ser ikke poenget med den ennå :p Smokken derimot, den er en god venn!

Han sover 2 timer - spiser - sover 2 timer - spiser - sånn går natten som starter rundt kl. 22. Rytmen er ikke helt inne, i blant sover han nesten ikke. Han har flere dager hvor det går 8-9 timer uten søvn på dagtid. Slitsomt.. Jeg savner søvn, og er kronisk sliten.. Jaja ;-)

Gråter gjør han sjelden, og han har nesten ikke magevondt, men han knirker en hel del ;-) Vi fikk det første smilet like før han ble fire uker *smelt* og han snudde seg fra rygg til mage på stellebordet omtrent samme dag, men det var nok tilfeldig ennå (ikke viljestyrt).

Det har vært tøft å bli mor, jeg setter rekorder i å spise fort, dusje fort, powernap'e fort etc! Akkurat nå er vi på juleferie og jeg får en del avlastning på knerten på dagtid, han krever nemlig å sove på noen om han i det hele tatt skal sove på dagen, og da er svigermor grei å ha :)Vis vedlegget 44937

Godt nytt år fra oss!! :)


Så fin!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp