Hvordan har dere det ?

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Det er kaldt og mørkt ute.... Lillegutt og jeg ser på barnetv,og slapper av...
Vi har 2 års bryllupsdag idag,men han kommer ikke før den 19 :(

Er vant til å være alene,men trist på slike dager...
Hvordan går det med de små?
Her merker jeg at Mina ikke er en liten baby lenger... :)
Hun smiler og ler masse,følger meg med blikket sitt,sier klart å tydelig ifra hehe...
Hun sover ikke fullt så mye på dagen,men bra på natten fortsatt..

Det er jeg glad for :) Ha en fin dag jenter :)

Jeg skjønner du er trist for det ja, man sitter jo å tenker over en veldig fin dag, da ønsker man at den man har delt dagen med skal være der også :oops:
Håper dere får koset dere litt ekstra når han kommer hjem:-)

Akkurat nå har jeg vasket badet og toalettet, mens snuske har ligget på sengen vår og pludret med kosekluten.
Da bruker hun å sovne, så når jeg er ferdig går jeg opp for å spise frokost:-)
Hun sover faktisk enda :love017
Anette sover heller ikke så mye på dagen lenger, korte lurer på maks en time om gangen.
Så sover hun endelig godt på natten, av og til hele natten igjennom. De siste tre dagene nå har hun sovnet innen 22.00 og våknet 6.00. Så sovner hun igjen til 09.00 eller 10.00. Det er en gigantisk forskjell fra starten hvor hun nesten ikke sov noe, og jeg begynte å bli litt deprimert av søvnmangel.
Nå som jeg endelig får litt søvn, så er jeg den samme glade damen, det er godt :smiley-bounce015
Jeg er veldig takknemlig for at ting er som de er nå :dance008

dEILIG å vaske å rydde litt :)
Her har jeg blitt slått ut av omgangssyken...........................................
ER SÅ dårlig.. Men,tror jeg er på bedringens vei.... Håper jeg...
har fått feber og smerter i kroppen itillegg :(

Deilig når barna sover godt om natten da :) Kan ikke klage på det :)

Her koser vi oss, men lille er begynnt me å bli skikkelig suttrette når hun er trøtt, og nekter å sove, men etter en stund sovner hun :) Samboern min er på jobb, og han jobber på båt, å er borte 4 uker, og hjemme 4 uker, kjenner at det mye mer arbeid når han er borte, men vi klarer oss :)

Ellers så har jeg ikke gjort stort i dag siden hun har vært litt suttrette, men bedre nå :)
Hun har heldigvis bestandi vært flink å sove på natten :)

Nå skal jeg slappe av med en god bok, mens hun sover <3

Her har det vært veldig strevsomt i det siste, men går mye bedre når jeg nå har gitt opp ammekampen med lillemor.
Har massevis av melk og ei lita jente som nekter å ta puppen :(
Bare hyl å vræl hver gang hun skal spise, vrir seg bort og nekter å ta tak. Når jeg får lurt henne til å ta suger hun i et par minutt og så mister hun interessen, og blir sulter igjen etter en time :(

Nå har jeg begynt å fullpumpe og gir flaske hele dagen, og ammer kun på natta. Av en eller annen grunn tar hun puppen uten problem i søvne, så håper det fortsetter av praktiske grunner ;)
Pumper ut 120ml til hvert måltid, da tar hun alt på en gang og er mett i 3 timer. En drøm i forhold til hvordan de siste 6 ukene har gått! Men det var også en slags sorg å gi opp amminga fordi jeg synes det er så umåtelig koselig de gangen det går bra, og hun får en slik trøst ved puppen når hun er lei...i teorien iallfall...men det er det altså slutt på.

Begynte å grue meg til ammingene og var irritert og amper på henne hele dagen fordi hun ikke ville ta puppen, men når er vi blitt govenner igjen siden hun "får viljen sin" og det er altså flaska ;) Har visst fått ei meeeget bestemt lita frøken!

Her har det vært veldig strevsomt i det siste, men går mye bedre når jeg nå har gitt opp ammekampen med lillemor.
Har massevis av melk og ei lita jente som nekter å ta puppen :(
Bare hyl å vræl hver gang hun skal spise, vrir seg bort og nekter å ta tak. Når jeg får lurt henne til å ta suger hun i et par minutt og så mister hun interessen, og blir sulter igjen etter en time :(

Nå har jeg begynt å fullpumpe og gir flaske hele dagen, og ammer kun på natta. Av en eller annen grunn tar hun puppen uten problem i søvne, så håper det fortsetter av praktiske grunner ;)
Pumper ut 120ml til hvert måltid, da tar hun alt på en gang og er mett i 3 timer. En drøm i forhold til hvordan de siste 6 ukene har gått! Men det var også en slags sorg å gi opp amminga fordi jeg synes det er så umåtelig koselig de gangen det går bra, og hun får en slik trøst ved puppen når hun er lei...i teorien iallfall...men det er det altså slutt på.

Begynte å grue meg til ammingene og var irritert og amper på henne hele dagen fordi hun ikke ville ta puppen, men når er vi blitt govenner igjen siden hun "får viljen sin" og det er altså flaska ;) Har visst fått ei meeeget bestemt lita frøken!

Huffda...Jeg har selv flaskebarn, hun får mme, siden jeg mistet melken etter bare en mnd :/
Jeg strevde også lenge med henne, men hun tok puppen, hun fikk bare ikke nok, og ble suttrette, og gikk lite opp i vekt, og da ga jeg opp hele opplegget...blir bare mye strev for meg å lille jenta, og det tungt nokk fra før siden pappen er borte på jobb 4 uker i gangen.

Nå er snuppa blid å fornøyd (stort sett) Er begynnt med å bli skikkelig suttrette å sint når hun er trøtt, men går fort over heldigvis....

Jeg tenket at så lenge alle er fornøyde (vertfall de små) så går det bra :)
Er jo et slit å pumpe, men viss det er det som må til, så er det ikke noe annet å gjøre...

:)

Vi har så mye allergier, astma og atopisk eksem i familien så jeg tenker at hvis jeg klarer å fullpumpe å gi henne mm i 6 måneder så er det iallfall et stort pluss! Men blir det for strevsomt så får jeg eventuelt kombinere mm og mme ;) Skal først prøve å øke produksjonen og se om jeg kan få ut 120ml på hver pupp ved hver pumping, da vil jeg nemlig ikke trenge å pumpe så ofte! :)

Gratulerer så mye m 2års bryllupsdag:D Utrolig trist du ikke får feiret dagen deres sammen, men heldigvis ikke lenge til mannen din er tilbake hos dere igjen:) Her har jeg hendene fulle m syke barn og en syk Sambo, men heldigvis er jeg og Emmeth friske;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Takk :)
Hvordan syke er de? Er så kjedelig å være dårlig altså..
Man,blir liksom ikke frisk igjen :( God bedring til familien din:)

Takk :)
Hvordan syke er de? Er så kjedelig å være dårlig altså..
Man,blir liksom ikke frisk igjen :( God bedring til familien din:)

Takk for det. De har 40 i feber, snørrete, vond hals og helt utslåtte! Dette er 9`ende eller 10`ende gangen de er syke på litt over 3 mnder nå:-( men heldigvis på bedringens vei nå da. De skal ha nissefest/besteforeldredag i barnehagen i morgen. Så det blir nok veldig stas for de:D Har lagt fram nissekjoler og luer også blir det og pynte hår med rødt glitter og stas;-) De har vært hjemme fra bhgen siden onsdag, så blir godt for dem og rase litt fra seg der igjen!

Stakkars da.. Ja,de har vært mye fryktelig mye dårlige :( Håper de blir bedre idag ...
Koselig med nissefest og glitter ;)

Takk for det:-)

Nå har vesla sover fra 22.00 til 8.30 om morningen to dager på rad..hun er skikkelig uforetsigbar på den sovinga altså. Skal ikke klage, men det er vel veldig lenge å gå uten mat?

Back
Topp