Hvordan har dere det? :)

Sylvia80

Gift med forumet
Det er mange tråder her med mye forskjellig info! Prøver å lese alle, men vanskelig å svare alle... og har lite tid siden jeg har en aktiv krabat på 20 mndr. :)

Så jeg lurer på:
Hvordan føler dere dere? Hva merka dere først? Hva tenkte du når du fikk positiv test? Hvem har du sagt det til? Mange symptomer? Kvalme? Svimmelhet.. Trøtthet...  Lyster? Og kjenner dere stikninger/strekking eller menssmerter?  Bestilt eller vært på tidlig UL? 

Her var det første tegnet at jeg syntes potetballen på jobb lukta pyton for 9 dager siden, og at den morgenen verka bekkenet, trodde jeg hadde lagt forkjært.. :P Så kom ekstrem matlyst på søndag/mandag, og kjøpte inn masse mat, men orka ikke spise noe av det.. Begynte å kaste opp fredag, etter å ha vært kjempekvalm et par dager. Positiv test var litt sånn: OI! Går det an? HURRA! Nå kaster jeg opp i hytt og gevær, er sykemeldt, på kvalmestillende, og gått ned 3,5 kg. Intenst trøtt, sovner i sittende :P Ikke lyst på noe nå.. Jeg kjenner at det stikker og strekker og jobber nedi der, mye mer enn sist, så blir litt bekymra men ikke mye, tror nok alt er bra! Skal bestille tidlig UL til fredag tenker jeg så får vi litt sikrere termin og se et bankende hjerte forhåpentlig! :)

Hvordan føler dere dere? Ræva, men har influensa, så har nok noe med saken å gjøre....
Hva merka dere først?
kvalme...trøtthet... svak kvalme..men minste hadde spysyka, så trodde jeg holdt på å få det. Men så glemte jeg plutselig masse flere dager på rad, og da kom jeg på at sist jeg var sånn... da... og jo da, positiv test.
Hva tenkte du når du fikk positiv test?
Oi! 3 unger gitt!
Hvem har du sagt det til?
De nærmeste
Mange symptomer? Nei egentlig ikke. Litt uggen, vært utrolig trøtt, utrolig sulten....
Og kjenner dere stikninger/strekking eller menssmerter?
Kjenner masse stikninger og strekking, på kanten til at jeg er bekymret... sååå vet ikke helt i grunn. Har aldri mistet da, så vet ikke hvordan det er heller.
Bestilt eller vært på tidlig UL? Har veldig lyst, men ingen private her, så da må jeg i såfall ha en utrolig god grunn...

Hvordan føler dere dere? Ræva, men har influensa, så har nok noe med saken å gjøre....
Hva merka dere først?
kvalme...trøtthet... svak kvalme..men minste hadde spysyka, så trodde jeg holdt på å få det. Men så glemte jeg plutselig masse flere dager på rad, og da kom jeg på at sist jeg var sånn... da... og jo da, positiv test.
Hva tenkte du når du fikk positiv test?
Oi! 3 unger gitt!
Hvem har du sagt det til?
De nærmeste
Mange symptomer? Nei egentlig ikke. Litt uggen, vært utrolig trøtt, utrolig sulten....
Og kjenner dere stikninger/strekking eller menssmerter?
Kjenner masse stikninger og strekking, på kanten til at jeg er bekymret... sååå vet ikke helt i grunn. Har aldri mistet da, så vet ikke hvordan det er heller.
Bestilt eller vært på tidlig UL? Har veldig lyst, men ingen private her, så da må jeg i såfall ha en utrolig god grunn...

Back
Topp