Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Skulle bare høre hvordan dere har det. Selv hart jeg det fint, men merker hormonene strømme på...[:@]Ja, ja - stabiliserer seg vel litt etter hvert, får jeg håpe[:-] Syns denne første tiden er så koselig. Til tross for plager osv
heihei[:D] jeg også synes denne første tiden er så korslig:) jeg har det veldig bra egentlig...sliter litt med ryggen og mage smerter men ikke noe å klage over[:D][:D]
jeg merker ingenting jeg.... Fin i form, bortett fra bittelitt ømme pupper... Og noen dager er jeg veldig svimmel...Vil bare komme meg til uke 12 fort som bare det:=)
Ja, gleder meg også til de 12 første ukene er over - tror jeg blir roligere da. Sliter litt med å forstå med på denne siden. Hvordan får dere til å lage en sånn figur under. Vet at jeg må klikke på en figur og kommer inn på siden hvor man lager sånne, men fikk det ikke til derfra...[:-] Når jeg skal svare på et innlegg lurer jeg på om jeg gjør feil[8|] Trykker på " Post reply" under.... Er det noen som kan veilede meg litt, er ganske håpløs med data[:(]
klikk på en ticker du liker. du kommer inn på en side der det står hvordan du lager din egen. du fyller bare ut et skjema. det kommer opp koder. du må kopiere den der står url på.. merk den og høyreklikk på den..og kopier.. så går du inn på "min profil" i babyverden og limer inn koden på "signatur" der. (høyreklikk og du ser "lim inn") .. trykk oppdater ....og ok... så tester du om det virker..[:D]