Hvordan har dere det idag?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har DU det bra idag? :)

Har du født eller er du veldig fødeklar? ;)

Sender masse fødestøv til dere som venter, og masse gratulasjonsklemmer til dere som har født! ♥

Har det veldig bra egentlig.. 39+3 trodde eg kom til å være mer lei av å være gravid.. litt kjipt også for det å være lei er også en motivator for å føde. [emoji23]

Er 40+6 i dag.. er sliten og lei, vil så gjerne møte henne nå! Men ingenting som tyder på noe fødsel enda. Samtidig koser jeg meg med spark og magen[emoji175]

Jeg har det veldig bra! Nettopp blitt nedgulpa av min lille (vel, nesten. Fått vaska opp og matet litt igjen - og nå sover hun) , og jeg tar i det mot med åpne armer. Er virkelig veldig lykkelig over å ha babyen min her [emoji173]️ [emoji7]
Og synes alt går så overraskende bra! [emoji173]️

Begynner å bli litt utålmodig, men har det ellers bra. Er 40+5 idag og 2 dager over UL termin. Veldig spent på når han har tenkt seg ut Heldigvis er formen god så kan ikke klage!

Har det veldig fint :Heartred Barseltårene er enda veldig fremtredende, gråter vel av alt fra at vi er tomme for melk til hvor utrolig vakker lille frøkna er. I tillegg betyr det mye at mamma har reist hit for å hjelpe til nå i starten. Hun vasker gulv, handler mat og hjelper meg så mye :Heartred

Har det veldig bra egentlig.. 39+3 trodde eg kom til å være mer lei av å være gravid.. litt kjipt også for det å være lei er også en motivator for å føde. [emoji23]

Sånn hadde jeg det også! Misunte de som var lei spesielt siden jeg var ganske nervøs på slutten!

Jeg har det bra akkurat nå for smertestillende har kicket inn! Ligger med jenta på brystet, så tenker å få til en liten blund med henne nå[emoji4] Barseltårene lar vente på seg, men de kommer nok når som helst nå, for jeg syns det er veldig overveldende å plutselig ha en baby! Jeg fatter det ikke helt.

Har det veldig bra i dag! Her er mamma/mormor på besøk, så i dag tidlig la jeg lillesnupp inn til henne etter mat og bleieskift og fikk et par timer sammenhengende søvn før neste måltid. Vi har gått lang trilletur i sola (jeg får ikke trille selv enda pga ks og bratte bakker), og nå vasker mamma golvene mens jeg slapper av. Da gjør det ikke noe at frøkna sannsynligvis har nådd første utviklingstrinn og bare sutrer og er urolig i dag. Mødre altså:Heartred

Back
Topp