Hvordan har dere det i dag?

Honningblomsten

Forumet er livet
Jeg har det litt sånn passe[:)] Både jeg og sambo har vært sånn i et par dager, at vi plutselig blir utrolig kvalme og nesten kaster opp![&:] Å etter en halvtime går det over.. Hmmm
Ellers så venter jeg på lille gullet mitt som har vært hos mormor i natt[:)] Å så er jeg glad fordi jeg har sovet lenge, og fått tatt meg en dusj[:)] Desuten er det ryddig og fint her, for jeg ryddet og vasket i går[:D] Gjorde det før vi dro på kino å så VARG VEUM<3<3 Han er så deeeilig[:-]
Nå skal jeg lage meg baguetter og kose meg med gutten min[:)]
Ha en strålende søndag, jenter[:D] Håper dere har like fint vær som meg[:D]
Always look on the bright side of life[:D] (Selv om jeg ikke alltid er like flink til det[8D])

Har det egentlig ikke så veldig bra pga lillegutten min [:(] Han har så sår stump stakkar. 6 bæsjebleier om dagen for tiden, ikke bra[:(]

ORIGINAL: linnine

Har det egentlig ikke så veldig bra pga lillegutten min [:(] Han har så sår stump stakkar. 6 bæsjebleier om dagen for tiden, ikke bra[:(]

Ånei[&o] Stakkars liten!
Det er ikke godt med sår rumpe nei[&o]
Håper det bedrer seg fort! [:)] Go`klem!

Idag er ikke en bra dag. Men Leon får meg i godt humør så det ordner seg vel. Always look on the bright side of life!
Mamma har tross alt vafler til oss.

Jeg er trøtt... Emilie fant ut at hun skulle stå opp kvart over 5 i dag [:'(]

trøtt men ellers fint[:D]ser på nicklas drar i gardino[:D] sitter å vurdere om eg gidder å minske ner signaturen nå eller senere hehe ogso ser eg på sjukehuset!

Bare bra [:)] Rydda stua i går, men nå er det jaggu meg like rotete, om ikke mer[>:]

ORIGINAL: råsadåsa

har det helt ålreit.

gullet er hos bestefar idag, så jeg har rydda i huset. ser endelig litt fint ut her!!
nå sitter jeg å prøver ut nugatti krønsy, og klør i fingra etter å hente jenta mi!
[:D]

ÅÅÅÅ!! Nam[:D]
Jeg skal ikke klage da[8D] Det ligger potetgull i skapet, 2 bergene melk og en melkesjokolade med kvikk lunsj i kjøleskapet[:D]
Orker ikke noe da.. Siden jeg ikke er i form[&o]

ORIGINAL: pocahontas1

Jeg er nygift, sliten og lykkelig[8D]
Gratulera so masse!!!!

Me har det berre bra! Har fått gått meg ein tur uten å ungar i dag, og det var godt. Ete pizza frå Pizzabakeren til middag, og no er det sofakos som gjeld[;)]

Sliiiten og lei!! Dritt lei! Har faen nesten ikke vært hjemme på 6 uker og jeg spyr snart!! Skal enda være her hos svigers til neste søndag, så er vi hjemme i 5 dager så drar vi til mamma og pappa igjen... uææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ... orker ikke tanken på flere bilturer, pakking og alt!!

Jeij har foressten vært å fått meg smah og cola i dag, som jeg ikke fikk i går [:D][:D] *sukker-sukker-sukker* [8D]

ORIGINAL: ¤Pingu¤

ikke sånn kjempe bra. vet ikke hva det er, men formen er litt sånn svimmel, kvalm og jæskla sliten.[&o]

Uff, god bedring!
Er ikke i form selv[&:] Både jeg, sambo og lillegutt er i dårlig form..[&o]

ORIGINAL: UnniMoor

Ånei[&o] Stakkars liten!

Ja huff, han klarer ikke sitte stakkar[:(] La han for kvelden nå...helt utslitt. Håper han blir litt bedre til imorgen, skal ikke være enkelt å få tenner [&o]

ORIGINAL: UnniMoor

Ånei[&o] Stakkars liten!

Ja huff, han klarer ikke sitte stakkar[:(] La han for kvelden nå...helt utslitt. Håper han blir litt bedre til imorgen, skal ikke være enkelt å få tenner [&o]

Uff, stakkar[&o]
Har en liten en som ikke er i form jeg også.. Han nekter å sove[&o]

Back
Topp