Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da er gjestene gått. Mannen min vigerinne og to svogere har satt seg godt til rette på kino'n og jeg og små trollene kose oss i sofaen. Vi har hatt en herlig dag med opphold og noe sol. Barnetoget har vokst i vår lille "by".
Dagen har forsåvidt vært grei.. Men no e d leggetid og ungen t mannen e rabiat som vanlig...
Mannen t svigermor ga ham en flaske cola i 18 tiden.... Jah... Flott d!
Slitsomt....
Veldig fin dag Tross vi var i kongeparken og ikkje feiret 17 mai med tog og diverse... Men kommer sterkt tilbake neste år med da en mann som forhåpentligvis er hjemme
Nå sitter eg med føttene på bordet og rumpa godt planta i sofaen. Ungene slukna ganske fort da dem la seg
Dagen begynte med frokost hos svigers. Hvor vi etterpå reiste på hytten. Vi gjorde dette, men jeg ble dessverre slått ut av verk i hele kroppen og feber.. Typisk å bli syk når det det er langhelg.
Vi hadde en veldig fin dag i går, i nydelig vær
Vi gikk i 17. mai-tog (men snek oss ut av toget og tok en snarvei underveis), koste oss med kaker og is, dro hjem og slappet av i solen før det var middagslaging og mer kakespising. Vi koste oss masse, men det var godt å legge seg i går kveld, ble sliten ja!