Hvordan har dagen vært?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Da er gjestene gått. Mannen min vigerinne og to svogere har satt seg godt til rette på kino'n og jeg og små trollene kose oss i sofaen. Vi har hatt en herlig dag med opphold og noe sol. Barnetoget har vokst i vår lille "by".

Har dere hatt en in dag?

Dagen har forsåvidt vært grei.. Men no e d leggetid og ungen t mannen e rabiat som vanlig...
Mannen t svigermor ga ham en flaske cola i 18 tiden.... Jah... Flott d!
Slitsomt....

Her har det vært en fin dag til tross for regnet.
Nå var det veldig godt å legge seg ned på sofaen litt :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Veldig fin dag :) Tross vi var i kongeparken og ikkje feiret 17 mai med tog og diverse... Men kommer sterkt tilbake neste år med da en mann som forhåpentligvis er hjemme :D
Nå sitter eg med føttene på bordet og rumpa godt planta i sofaen. Ungene slukna ganske fort da dem la seg ;)

Dagen begynte med frokost hos svigers. Hvor vi etterpå reiste på hytten. Vi gjorde dette, men jeg ble dessverre slått ut av verk i hele kroppen og feber.. Typisk å bli syk når det det er langhelg.

Vi hadde en veldig fin dag i går, i nydelig vær :)
Vi gikk i 17. mai-tog (men snek oss ut av toget og tok en snarvei underveis), koste oss med kaker og is, dro hjem og slappet av i solen før det var middagslaging og mer kakespising. Vi koste oss masse, men det var godt å legge seg i går kveld, ble sliten ja!

Vi hadde også en fin dag i går. Tog, flagg, fløyter, rømmergrøt, pølser og 2 is hver. Akkurat som en 17.mai skal være :D

Back
Topp