Hvordan har dagen vært jenter?

Bringebær

Gift med forumet
17. Mai!!:) her begynte dagen med at alle skulle opp, stelles, på med bunader og så til byen for å se skoletoget. Det ble MYE ståing og jeg var helt skutt. Lunsj med familien etterpå. Ikke noe borgertog på ettermiddagen for da var mor så sliten at vi bare måtte reise hjem. Ble litt halv 17. Mai feiring og fikk litt dårlig samvittighet over for ungene men bekkenet orket rett og slett ikke mere. Ble verre en jeg hadde trodd. Nå er ungene lagt og jeg har inntatt sofaen. Deilig!!!! Hvordan har dere klart dere i dag? Dere med bekkenløsning, hvordan gikk det?

Har gruet meg lenge til denne dagen :oops: Meeen den gikk over all forventning egentlig. Joda hadde på sko med heler, og det var nok ikke det lureste med tanke på bekkenet. Men tiden gikk fort og ungene var super snille. Nå når jeg er komt i joggebuksen og fått beina på puffen så sitter jeg med en god følelse :-)

Jeg å kjæresten droppet å se på 17 mai tog og dro rett på familie selskap kl 1400, der har vi vært til nå, god middag og gode kaker, vært 22 varmegrader i skyggen så det har vært varmt! Å bekkenet er helt ødelagt! Men ellers en veldig fin dag :)

Helt grusom egentlig. Guttungen var jo eksemplarisk så det var flott. Men alt annet pyton. Orker ikke utdype det en gang. Nå skal jeg sove i allefall i 12 timer!!!

Min 17. mai har vært lang og tung, men veldig koselig! Begge gutta her i huset har stått på, og prøvd å gjøre det slik at jeg har måttet gjennom minst mulig. Allikevel endte det med at vi måtte reise hjem, og avbryte hele feiringen. :( Det er kjedelig når det ikke går som planlagt, men heldigvis forsto ikke toåringen at det ble slutt før "det skulle"... Blir godt når august kommer ;)

Her har det vært feiring med bf og hans familie :) Fått hilst på alle dem for første gang idag, og det gikk strålende og de tok så godt imot meg :D Var å gikk litt i byen og så på russetog..men fikk fort vondt i ryggen og en del veeeeldig ubehagelige kynnere når jeg gikk.
Ser stort frem til neste års feiring når vi har lillegutt ♥

Sent from my GT-I9100

Min 17 Mai har vært ...hmmmmm hva skal jeg si. Var på skolen om morgnen for at ungene ble med toget ned til sentrum. Kom hjem for å spise og ta litt pause før vi dro til Råd huset plass. Etter at vi hentet dem skulle vi finne et sted hvor kunne vi kjøpe Is og en kopp kaffee, men så kom regnet og vi fikk rett og slett en ordentig DUSJ. Måtte dra hjem for å tørke oss og ta en pause igjen. ungene var ikke helt fornøyd så vi dro ut igjen og tokk dem til tivol så ble det grusomt vondt for meg p.g.a bekkenet selv om jeg hadde flatt skopå meg, men siden jeg gikk med krykker så dagen var ikke helt :-( Nå sitter jeg med såå vondt i foran ledde og angre følelse at jeg var ute i det helle tatt....men men 17 Mai er over nå og jeg skal få meg nok sovn Nå...... :-)

Dagen i dag har vært strålende! Bekkenet er så og si låst nå, men det er mest synd på føttene :( Har vannblemmer på nesten alle tærne, og de verker skikkelig. Har tatt fotbad og smurt de godt inn, så jeg håper de er bedre i morgen. Har hatt en del vonde kynnere utover kvelden, men det er ikke helt uvanlig når jeg er sliten.

Men vesla har vært i godt humør i hele dag, og storkost seg. Så da er det verdt det :)

Dagen har vært strålende. Og det er 1 17 mai som jeg ikke er helt skutt i bena( hipp hurra for lave sko) vi var først inne hos familien i Oslo hvor de små gikk i tog å fikk ballong. Så spiste vi kaker og lunch der før vi dro oppover til oss selv. Da fikk de små slappet av litt å tatt av bunader til fordel for litt mer komfortable klær. Så dro vi bort til naboen på grill og enda mer kaker. 22 grader og en riktig så fin dag:-)

Vi hadde en flott 17. Mai :)
Gikk i tog, spiste lunsj med mannen sin familie. Snakket med venner og annen familie mens sukkerklompen tok en hvil i vogna :)
Tok en tur hjemmom før vi dro på grilling til min pappa :) sukkerklompen sovna i bilen på tur hjem så var bare å legge han i senga :)
Har kjent smerter i underliv og bekkenet i natt ja, og litt nå i dag. Men det er da forbigående :) blir nok bedre i august :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Dagen gikk egentlig veldig bra, frokost og trivsel i bhg på morgene, barnetog i bygda, og etterpå til svigersønn sin bygd for å se på toget der :) måtte ta på joggskoa etter kort tid med høye heler... Det var nok redningen på dagen ;) avsluttet med sosialt lag hos et vennepar, før vi stupte i seng i halv ett tiden i natt ;) har hatt barnevakt i natt, så har kost meg med en god frokost nå, før jeg skal hente snuppa og dra på grilling med venner i ettermiddag ;) ha en fin pinsefeiring!

Dagen gikk egentlig veldig bra, frokost og trivsel i bhg på morgene, barnetog i bygda, og etterpå til svigersønn sin bygd for å se på toget der :) måtte ta på joggskoa etter kort tid med høye heler... Det var nok redningen på dagen ;) avsluttet med sosialt lag hos et vennepar, før vi stupte i seng i halv ett tiden i natt ;) har hatt barnevakt i natt, så har kost meg med en god frokost nå, før jeg skal hente snuppa og dra på grilling med venner i ettermiddag ;) ha en fin pinsefeiring!

Hørtes riktig deili ut :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *

Dagen var kjempefin, men bekkenet var ikke helt bra på slutten. :( Storejenta vår hadde en fabelaktig dag da, så det var verdt mye ståing og gåing...

Back
Topp